Jeg vil ikke male fanden på væggen... MEN
Jeg levede slev i et forhold med en meget jaloux kæreste i næsten 4 år.
Det hele startede med at jeg skulle slette min profil på arto og slette alle mine drenge venner på msn osv. Det gjorde jeg i den tro at han nok havde det ldit svært og det ville hjælpe at jeg virkelig viste ham at jeg elskede ham. Men det blev bare ved og ved. Det næste skridt var at jeg ikke måtte snakke med andre drenge, at jeg ikke måtte gå alene i byne, at bare det jeg smilte og hyggede mig i selskab med HANS venner så flirtede jeg og var ham nærmest utro. Han forlangte at jeg skulle klæ mig anderledes (intet nedringet eller lårkort eller lign.) Så begyndte han at tjekke min mobil for numre og sms'er. Jeg skulle flere gange forklare ham at de mandenavne der stod deri var min familie. Så ville han have adgangskoden til min mail og msn og da jeg ikke ville give den, så mente han at det var fordi jeg skjulte noget, så til sidste gav jeg efter, for at han kunne se det var rigtigt at jeg ikke skjulte noget.
Jeg kæmpede en brav kamp for at bibeholde mit sociale liv og det var bare grundlag for utallige skænderier. Det at jeg gik på tekninsk skole hvor der også var forksellig håndværker linier kunne han slet ikke snuppe og da jeg havde været til firma julefrokost og endda kom tidligt hjem, var alt han havde at sige hvorfor har du dullet dig sådan op. Det går du aldrig når vi er sammen. (jeg hvade en knælang sort nedderdel på, en 3/4 ærmet strikbluse på et bælte i taljen og et silketørklæde på) Synes selv næsten det var meget modent tøjvalg for en pige på 20. Det sidste skridt han tog var at han begyndte at beskylde mig for at være lun på eller sammen med mine fætre. (der var jo ikke flere drenge i min omgangskreds han kunne give "skylden")
Han kom aldrig af med det og han var ikke villig til at arbejde med det. Det kostede mig mit eget selvværd og min tro på at den måde jeg syntes et forhold skulle være på ikke var normalt. Jeg lærte mig selv at kigge ned i jorden når jeg gik forbi en fyr, for ellers kunne jeg blive anklaget for at have kigge på hans røv, pik eller lign og at jeg meget heller ville være sammen med ham end min kæreste.
Det jeg prøver at sige er lad det ikke udvikle sig meget mere og er han ikke villig til at arbejde med det, SÅ SYNES JEG VIRKELIG DU SKAL GÅ!
Kan sagtens forstå du gerne vil give det en chance, det gjorde jeg også selv. Så fandt det her, det kunne måske hjælpe til at så snakken i gang.
http://www.tomasfriis.dk/artikler/lider-du-af-jalousi-%E2%80%93-eller-er-du-offer-for-din-partners-jalousi/
Anmeld