Anonym skriver:
sådan noget som og skive med en fra klassen måtte vi heller ikke, alt andet køn-modsat var udelukket.
jo det er det da helt klart, mega viktigt at det fungere hjemme. 
men nr det så er sagt kan jeg ikke forstå man skal leve resten af livet sådan. Jeg kommer fra et forhold på 5 år hvor vi gerne måtte skive med andre og være sammen med andre, den hverdag er bare meget nemmer at forholde sig til.
- det er forste gang jeg i mit liv har lavet sådan en aftale med min kæreste, og da vi lavet en var det også kun på kort-sigt til vi lærte at stole på hinanden. hadet jeg vist det var han ville have det til hele livet, var jeg aldrig gået med til det.
Så slemt er det dog ikke her! Der er perioder hvor jalousien hænger mere på den ene end den anden, men det er altså til at leve med. En masse kys, kram og kærlighed plejer at få den til at forsvinde lidt.
Din kæreste lider godt nok som en der har behov for at hænge dig på nakken hele tiden! - det ikke fair, og forstår godt din kvælningsfornemmelse, og det ville jeg på sigt heller ikke kunne leve med.
Jeg havde taget snakken på ny, og måske bedt om at i tog små skridt hen imod et lidt fri'er liv. Det er jeg sikker på er utrolig sundt for ALLE! Går han ikke med til det, så er det jo op til dig om det er noget du kan leve med nu og i fremtiden. 
Anmeld