Så skal jeg stikkes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

SanneJensen

E. Riber skriver:

Har ikke fået den, og skal aldrig nogensinde have den - om jeg så fik en million for det. 

Må man spørge hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Mor til Mike

CBM skriver:

Må man spørge hvorfor?

Pga de forfærdelige konsekvenser den kan have.

Flere er døde af den vaccine i udlandet, og min søster var døden nær af den, og skal have stærke piller hele sit liv bare for at have en okay tilværelse. 

Anmeld

8. november 2012

bøllen

Gardenia skriver:

Ja, jeg er jo så for gammel til vi gider bruge penge på det

Så jeg hygger mig rigtigt meget med celleskrabsundersøgelser. Og håber hele vejen ind i mit inderste at jeg ikke skal have det der keglesnit, for det lyder godt nok ret ubehageligt... har vist hørt om en der skulle have taget 3 kegler ved det der keglesnit og det gør det bare ikke bedre...

Har fået keglesnit og havde ikke ubehag eller gener i forhold til det

Anmeld

8. november 2012

Puller

E. Riber skriver:

Flere er døde af den vaccine i udlandet, og min søster var døden nær af den, og skal have stærke piller hele sit liv bare for at have en okay tilværelse. 

Det er selvfølgelig rigtig træls med din søster. Men man skal huske på at alle vaccinationer/medicin kan give bivirkninger. Heldigvis kan vi selv vælge hvad vi vil.

Anmeld

8. november 2012

Puller

Jeg har fået den første. Skal have min anden om en uges tid 

Anmeld

8. november 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

Nu fik jeg taget mig sammen, og på onsdag skal jeg op og have det første ud af de tre stik af HPV vaccinen..

Andre der ikkehar fået startet på det endnu selvom de er gratis for nogen af os??

Har fået nr. 2 stik. Har fået et stik i hver arm, og har SÅ ondt efter det, når jeg sidder og slapper af... Får så store smerter i skuldre og kraveben i begge sider.. Håber IKKE det er noget der fortsætter.

Skal have den 3. og sidste stik til februar..

Anmeld

8. november 2012

merle2010

mangler det sidste stik

og det skal jeg have til marts....

så er jeg færdig... synes det er dumt ikke at tage imod tilbuddet når det er gratis....

Anmeld

8. november 2012

SanneJensen

E. Riber skriver:

Åh nej dog, det er jeg virkelig ked af at høre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.