Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu fik jeg taget mig sammen, og på onsdag skal jeg op og have det første ud af de tre stik af HPV vaccinen.. Andre der ikkehar fået startet på det endnu selvom de er gratis for nogen af os??
Jeg er ikke begyndt endnu, men det skyldes kun den lille fisk i maven.. Så snart jeg har født begynder jeg på vaccinerne, da man jo gerne må få dem selvom man ammer.. (:
M (: skriver: Jeg er ikke begyndt endnu, men det skyldes kun den lille fisk i maven.. Så snart jeg har født begynder jeg på vaccinerne, da man jo gerne må få dem selvom man ammer.. (:
ja skal til at igang... nu er hun jo kommet ud så der er ingen undskyldning
An&Jo skriver: Nu fik jeg taget mig sammen, og på onsdag skal jeg op og have det første ud af de tre stik af HPV vaccinen.. Andre der ikkehar fået startet på det endnu selvom de er gratis for nogen af os??
Mangler den sidste.. Skal have den i starten af marts næste år..
Kay skriver: ja skal til at igang... nu er hun jo kommet ud så der er ingen undskyldning
Så snart jeg har født, så skal jeg have dem... HELDIGVIS kan man også blive stukket hele 2013 gratis...!!!
Nadia&Daniel skriver: Mangler den sidste.. Skal have den i starten af marts næste år..
Muhmi skriver: Så snart jeg har født, så skal jeg have dem... HELDIGVIS kan man også blive stukket hele 2013 gratis...!!!
An&Jo skriver: Ja det er meget heldigt at det gælder så længe
Ja det er meget heldigt at det gælder så længe
Jeps... Når nu man kan få den gratis så ville det jo være dejligt at få overstået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128