Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Nu fik jeg taget mig sammen, og på onsdag skal jeg op og have det første ud af de tre stik af HPV vaccinen.. Andre der ikkehar fået startet på det endnu selvom de er gratis for nogen af os??
Nu fik jeg taget mig sammen, og på onsdag skal jeg op og have det første ud af de tre stik af HPV vaccinen.. Andre der ikkehar fået startet på det endnu selvom de er gratis for nogen af os??
Jeg skal have nummer 2 stik om 1½ uge..
Skal muligvis insemineres i december, så "forhåbentligt" når jeg ikke det sidste stik med det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal have nr 2 på fredag..
Men puhhaa jeg syntes det gør avsss...
Ja, jeg fik endelig taget mig sammen til at få mit første stik i går
Jeg har fået første stik ved Benjamins 1 års undersøgelse Får næste ved hans 15 måneders MFR vaccine
skal have nummer to i januar.. skulle lige have taget mig i nakken og overvundet min nåleskræk.
M (: skriver: Jeg er ikke begyndt endnu, men det skyldes kun den lille fisk i maven.. Så snart jeg har født begynder jeg på vaccinerne, da man jo gerne må få dem selvom man ammer.. (:
Jeg er ikke begyndt endnu, men det skyldes kun den lille fisk i maven.. Så snart jeg har født begynder jeg på vaccinerne, da man jo gerne må få dem selvom man ammer.. (:
min læge vil ikke give mig den grundet amning?????
Laijona Äiti skriver: min læge vil ikke give mig den grundet amning?????
Hm, det er da mystisk. Min læge siger, at der ingen problemer er med at amme samtidigt..
M (: skriver: Hm, det er da mystisk. Min læge siger, at der ingen problemer er med at amme samtidigt..
det må jeg da lige google nærmere så!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128