brok, brok, brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror ikke parforhold ville være en ideel løsning, da han har et arbejde der gør at han er meget ude af landet i længere perioder 

Vi har heldigvis fået skrevet lidt sammen både i går aftes da jeg sad i toget på vej til hovedbanegården og også idag.

Det endte heldigvis rigtig godt i går med at han hentede mig på hovedbanegården og kørte mig hjem til mine forældre hvor vi  begge to sov, og så tog han hjem til sine forældre i morges og vi har så kun skrevet sammen hele dagen 

Hov ikke parforhold, parterapi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Ansemusen

Det må godt nok være svært at stå i den situation, specielt som gravid. Jeg husker hvor følsom jeg var. da jeg var gravid, og jeg havde virkelig brug for at min kærestes kærlighed og nærvær! Så jeg føler virkelig med dig!

Jeg synes ikke din kærestes  opførsel er i orden, uanset hvad der ligger til gruneor den! Og jeg tror i den grad I har brug for parterapi, job i udlandet eller ej! Din kæreste har tydeligvis problemer med at kommunikere og jeg vil råde jer til at få hjælp til bedre kommunikation inden baby kommer. Hvis der er problemer med at kommunikere nu, ßå bliver det ikke bedre af at få et barn med lt hvad det hndebærer af søvnmangel, manglende sex og ikke mindst alenetid!

Jeg tænker at din kæreste måske er blevet bange for det forestående ansvar, som han skal til at have, som far. Eller at han máske kan have dårlig samvittihed over et eller andet. Og det må I jo få talt om. Husk at lytte og være åben og ærlige over for hinanden for at nå hinanden igen. Og så hold af, hold om og hold kæft bagefter! Når I har nået hinanden og din kæreste forhåbentlig har åbnet op for dig og stormen har lagt sig, synes jeg det er vitigt, at du får fortalt ham.

Anmeld

9. november 2012

Ansemusen

Ansemusen skriver:

Det må godt nok være svært at stå i den situation, specielt som gravid. Jeg husker hvor følsom jeg var. da jeg var gravid, og jeg havde virkelig brug for at min kærestes kærlighed og nærvær! Så jeg føler virkelig med dig!

Jeg synes ikke din kærestes  opførsel er i orden, uanset hvad der ligger til gruneor den! Og jeg tror i den grad I har brug for parterapi, job i udlandet eller ej! Din kæreste har tydeligvis problemer med at kommunikere og jeg vil råde jer til at få hjælp til bedre kommunikation inden baby kommer. Hvis der er problemer med at kommunikere nu, ßå bliver det ikke bedre af at få et barn med lt hvad det hndebærer af søvnmangel, manglende sex og ikke mindst alenetid!

Jeg tænker at din kæreste måske er blevet bange for det forestående ansvar, som han skal til at have, som far. Eller at han máske kan have dårlig samvittihed over et eller andet. Og det må I jo få talt om. Husk at lytte og være åben og ærlige over for hinanden for at nå hinanden igen. Og så hold af, hold om og hold kæft bagefter! Når I har nået hinanden og din kæreste forhåbentlig har åbnet op for dig og stormen har lagt sig, synes jeg det er vitigt, at du får fortalt ham.

fortsat: får fortalt ham, hvordan du har haft det med hans måde at lukke dig ude på og få ham til at forstå, at det ikke er acceptabelt eller noget du vil finde dig i fremover?

Hekd og lykke med det hele!

Kram

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Så er vi tilbage hvor vi var for 12 dage siden, han er igen skredet - og denne gang har jeg sagt stop! 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Så er vi tilbage hvor vi var for 12 dage siden, han er igen skredet - og denne gang har jeg sagt stop! 

Anmeld

19. november 2012

Na-Wi

Anonym skriver:

Er ked af det på dine vejne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.