Det må godt nok være svært at stå i den situation, specielt som gravid. Jeg husker hvor følsom jeg var. da jeg var gravid, og jeg havde virkelig brug for at min kærestes kærlighed og nærvær! Så jeg føler virkelig med dig!
Jeg synes ikke din kærestes opførsel er i orden, uanset hvad der ligger til gruneor den! Og jeg tror i den grad I har brug for parterapi, job i udlandet eller ej! Din kæreste har tydeligvis problemer med at kommunikere og jeg vil råde jer til at få hjælp til bedre kommunikation inden baby kommer. Hvis der er problemer med at kommunikere nu, ßå bliver det ikke bedre af at få et barn med lt hvad det hndebærer af søvnmangel, manglende sex og ikke mindst alenetid!
Jeg tænker at din kæreste måske er blevet bange for det forestående ansvar, som han skal til at have, som far. Eller at han máske kan have dårlig samvittihed over et eller andet. Og det må I jo få talt om. Husk at lytte og være åben og ærlige over for hinanden for at nå hinanden igen. Og så hold af, hold om og hold kæft bagefter! Når I har nået hinanden og din kæreste forhåbentlig har åbnet op for dig og stormen har lagt sig, synes jeg det er vitigt, at du får fortalt ham.
Anmeld