brok, brok, brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.277 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

Gud hvor er jeg dog træt af at have en mand der ikke bestiller andet end at brokke sig for tiden... i 5 uger har han kun brokket sig, han snerrer af mig (hvis han da overhovedet svarer) .. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op med ham, for det går mig utrolig meget på, når vi endelig kan enes og sidder og hygger så virker det bare som om at hans tanker er et helt andet sted for jeg skal nærmest spørge ham om det samme 3 eller 4 gange før han reagerer...

Jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal stille op med ham mere, 5 uger er længe at føle sig uønsket i et forhold .. Jeg har det virkelig som om at den eneste grund til at han bliver sammen med mig er fordi jeg er gravid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Gud hvor er jeg dog træt af at have en mand der ikke bestiller andet end at brokke sig for tiden... i 5 uger har han kun brokket sig, han snerrer af mig (hvis han da overhovedet svarer) .. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op med ham, for det går mig utrolig meget på, når vi endelig kan enes og sidder og hygger så virker det bare som om at hans tanker er et helt andet sted for jeg skal nærmest spørge ham om det samme 3 eller 4 gange før han reagerer...

Jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal stille op med ham mere, 5 uger er længe at føle sig uønsket i et forhold .. Jeg har det virkelig som om at den eneste grund til at han bliver sammen med mig er fordi jeg er gravid.. 

Mit råd til dig ville være at snakke med ham om det.

Vi kan ikke så godt hjælpe mig Men jeg kan godt forstå du har brug for lige at komme ud med det..

Håber I finder ud af det

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Mit råd til dig ville være at snakke med ham om det.

Vi kan ikke så godt hjælpe mig Men jeg kan godt forstå du har brug for lige at komme ud med det..

Håber I finder ud af det

Det har jeg prøvet på, men så snerrer og råber han og så går han... 

Anmeld

7. november 2012

modesty

Anonym skriver:

Var det en fælles og planlagt beslutning at blive gravid?

Selvom det var, kan det godt være at det er en reaktion på graviditeten. Måske er han bange for at hans liv kommer til at ændre sig drastisk?

Hvor gamle er I?

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Var det en fælles og planlagt beslutning at blive gravid?

Selvom det var, kan det godt være at det er en reaktion på graviditeten. Måske er han bange for at hans liv kommer til at ændre sig drastisk?

Hvor gamle er I?

Det kan man vist roligt sige, vi havde prøvet i 2-3 år da jeg blev gravid.

Det kan godt ske, men derfor er det nu stadigvæk ikke rart at være i nærheden af ham for tiden 

Jeg er i slutningen af 20erne og han er i starten af 30erne .. 

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Nu er det gået helt galt, han har ikke sagt et ord til mig i 5-6 timer, han tog sin aftensmad og gik ud i skuret og satte sig.. og nu har han lagt sig på en madras på gulvet inde på det kommende babyværelse og ligger der og sover..

Jeg er simpelthen så ked af det og smadret, jeg kan simpelthen ikke se hvad jeg skulle have gjort 

Anmeld

7. november 2012

LMX

Ej hva er det da for en opførsel. Nu må han da lige tage sig sammen. Han må sgu da fortælle dig hvad der er galt. Han er jo ikke 14 år mere altså. Hader bare når man bliver straffet uden at man ved hvad man har gjort. Øv altså!

Anmeld

7. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Nu er det gået helt galt, han har ikke sagt et ord til mig i 5-6 timer, han tog sin aftensmad og gik ud i skuret og satte sig.. og nu har han lagt sig på en madras på gulvet inde på det kommende babyværelse og ligger der og sover..

Jeg er simpelthen så ked af det og smadret, jeg kan simpelthen ikke se hvad jeg skulle have gjort 

hmmm ... det er jo ikke sikkert det er dig der har gjort noget ..

Har du prøvet at spørge ham - uden nogen form for anklage - om der er noget galt/noget han gerne vil snakke om

måske er han bange for hvordan jeres fremtid vil se ud .. måske er han bange for økonomien i det ... der kan være så mange aspekter ... hvordan går det på hans job fx ...

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

serinasmor skriver:

hmmm ... det er jo ikke sikkert det er dig der har gjort noget ..

Har du prøvet at spørge ham - uden nogen form for anklage - om der er noget galt/noget han gerne vil snakke om

måske er han bange for hvordan jeres fremtid vil se ud .. måske er han bange for økonomien i det ... der kan være så mange aspekter ... hvordan går det på hans job fx ...

Til TS:

Ja, noget må der da være.

Jeg kan godt forstå hvis du er fortvivlet.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ind og lægge mig ved siden af ham, uden ord, bare holde om ham, og hvis han så brokker sig, så sig:
Skat uanset hvad, der hvor du er, der er jeg også..og nu MÅ vi altså snakke om det.
Og så lyt. Sig intet, bare lyt, med hjernen og hjertet.
Lad være med at græde, for mænd kan ikke forholde sig til tårer, hvis de er ude på overdrevet.
Dem må du bide i dig.
Men få lukket op for ham.
og hvis det ikke virker, ja så er jeg bange for at du har mistet ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2012

LMX

SussieThyssen skriver:

Til TS:

Ja, noget må der da være.

Jeg kan godt forstå hvis du er fortvivlet.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ind og lægge mig ved siden af ham, uden ord, bare holde om ham, og hvis han så brokker sig, så sig:
Skat uanset hvad, der hvor du er, der er jeg også..og nu MÅ vi altså snakke om det.
Og så lyt. Sig intet, bare lyt, med hjernen og hjertet.
Lad være med at græde, for mænd kan ikke forholde sig til tårer, hvis de er ude på overdrevet.
Dem må du bide i dig.
Men få lukket op for ham.
og hvis det ikke virker, ja så er jeg bange for at du har mistet ham.

Kærligst
Sussie

Iiiiiiiiih du ER altså vores allesammens omvandrende orakel. Og det er ment på den absolut mest oprigtige og kærlige måde. I Love It!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.