brok, brok, brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Ej hva er det da for en opførsel. Nu må han da lige tage sig sammen. Han må sgu da fortælle dig hvad der er galt. Han er jo ikke 14 år mere altså. Hader bare når man bliver straffet uden at man ved hvad man har gjort. Øv altså!

Han er ganske enkelt utrolig!!

- Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, har mest lyst til bare at bryde fuldstændig sammen hoppe på et tog og køre væk og se om han så ville komme efter mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Til TS:

Ja, noget må der da være.

Jeg kan godt forstå hvis du er fortvivlet.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ind og lægge mig ved siden af ham, uden ord, bare holde om ham, og hvis han så brokker sig, så sig:
Skat uanset hvad, der hvor du er, der er jeg også..og nu MÅ vi altså snakke om det.
Og så lyt. Sig intet, bare lyt, med hjernen og hjertet.
Lad være med at græde, for mænd kan ikke forholde sig til tårer, hvis de er ude på overdrevet.
Dem må du bide i dig.
Men få lukket op for ham.
og hvis det ikke virker, ja så er jeg bange for at du har mistet ham.

Kærligst
Sussie

Det må jeg lige prøve, jeg håber virkelig det hjælper! 

- savner ham så meget, selvom han er lige på den anden side af væggen 

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Til TS:

Ja, noget må der da være.

Jeg kan godt forstå hvis du er fortvivlet.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ind og lægge mig ved siden af ham, uden ord, bare holde om ham, og hvis han så brokker sig, så sig:
Skat uanset hvad, der hvor du er, der er jeg også..og nu MÅ vi altså snakke om det.
Og så lyt. Sig intet, bare lyt, med hjernen og hjertet.
Lad være med at græde, for mænd kan ikke forholde sig til tårer, hvis de er ude på overdrevet.
Dem må du bide i dig.
Men få lukket op for ham.
og hvis det ikke virker, ja så er jeg bange for at du har mistet ham.

Kærligst
Sussie

Han rejste sig op og gik... og smækkede med døren 

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Iiiiiiiiih du ER altså vores allesammens omvandrende orakel. Og det er ment på den absolut mest oprigtige og kærlige måde. I Love It!  

Anmeld

7. november 2012

lycly

Anonym skriver:

Han rejste sig op og gik... og smækkede med døren 

Ej nej nej, han opfører sig da som et kæmpe røvhul! Synes du skl gå hen til ham at sige hør her, det er fandme ikke fair at du behandler mig som om jeg ikke er her, nu fortæller du hvad der er galt! Det havde jeg gjort for længst, du skal absolut ikke finde dig i det der!

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Ej nej nej, han opfører sig da som et kæmpe røvhul! Synes du skl gå hen til ham at sige hør her, det er fandme ikke fair at du behandler mig som om jeg ikke er her, nu fortæller du hvad der er galt! Det havde jeg gjort for længst, du skal absolut ikke finde dig i det der!

Han er slet ikke i huset, han er gået - helt, og jeg aner ikke hvorhen 

Anmeld

7. november 2012

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

der er da noget der trykker ham!? Hvis ik han vil frem med sproget og fortælle hvad der er los, så må han vel passe sig selv?

Anmeld

7. november 2012

Ditte-3

har du selv mulighed for at tag over til en veninde eller familie et par dage? så syntes jeg du skal det og så kan han jo smage sin ejen midisin lidt.

Anmeld

7. november 2012

lycly

Anonym skriver:

Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne, det må være helt uudholdeligt! Har du et sted du kan tage hen og sove måske? Både for ikke at være alene, men også for at sende ham et signal om at du ikke vil finde dig i at han bare skrider og du ikke bare gider sidde og vente på ham.

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

har du selv mulighed for at tag over til en veninde eller familie et par dage? så syntes jeg du skal det og så kan han jo smage sin ejen midisin lidt.

Kunne sagtens tage hjem til min mor og papfar, men ved bare ikke om det er det rette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.