brok, brok, brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Han rejste sig op og gik... og smækkede med døren 

Åhh nej.
hvad er der dog sket..det er jo helt forfærdeligt.
Det er så synd for jer begge to.

Gid jeg dog kunne hjælpe jer.

Ja, så ved jeg ikke hvad jeg skal råde dig til.
Nu ved jeg ikke om I bor i lejlighed eller hus, men du må se at komme videre.
Du skal naturligvis ikke bare forlade jeres hjem, for du har lige så meget ret til det som ham, faktisk mere, fordi det er dig der venter dig, og du har krav på et hjem til jeres barn.

Sov på det hele i nat (hvis du kan) og så må du prøve at få styr på tingene i morgen.

Jeg er sikker på, at pigerne herinde vil råde dig alt det bedste de kan omkring de praktiske ting.

1000 kærlige knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Åhh nej.

Du skal naturligvis ikke bare forlade jeres hjem, for du har lige så meget ret til det som ham, faktisk mere, fordi det er dig der venter dig, og du har krav på et hjem til jeres barn.

Sov på det hele i nat (hvis du kan) og så må du prøve at få styr på tingene i morgen.

Jeg er sikker på, at pigerne herinde vil råde dig alt det bedste de kan omkring de praktiske ting.

1000 kærlige knus

Vi er begge 2 taget væk et par dage, hvad der sker derefter det ved jeg ikke - men vi komunikerer lige nu ... over sms godt nok - men vi komunikerer

Anmeld

7. november 2012

Mumiemor1

SussieThyssen skriver:

Åhh nej.

1000 kærlige knus

Et kæmpe kram herfra - håber du klarer den :-(

Anmeld

7. november 2012

Mumiemor1

Hov kom til at tage et forkert citat

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vi er begge 2 taget væk et par dage, hvad der sker derefter det ved jeg ikke - men vi komunikerer lige nu ... over sms godt nok - men vi komunikerer

Det er godt at høre

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Mumiemor1 skriver:

Hov kom til at tage et forkert citat

Hehe..det gør ikke spor

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Mumiemor1 skriver:

Et kæmpe kram herfra - håber du klarer den :-(

Mange tak 

Anmeld

8. november 2012

modesty

Det kan man vist roligt sige, vi havde prøvet i 2-3 år da jeg blev gravid.

Det kan godt ske, men derfor er det nu stadigvæk ikke rart at være i nærheden af ham for tiden 

Jeg er i slutningen af 20erne og han er i starten af 30erne .. 

Øv.  Vil han være villig til at gå i noget parterapi, tror du? Det tror jeg ville være en RIGTIG god idé i jeres situation som den er nu. Han har tydeligvis en masse vrede og frustrationer som han ikke kan sætte ord på. Og hvis I skal videre, er det nødvendigt at I kan forstå og være ærlige overfor hinanden.

Jeg håber at det lykkes for jer.

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Øv.  Vil han være villig til at gå i noget parterapi, tror du? Det tror jeg ville være en RIGTIG god idé i jeres situation som den er nu. Han har tydeligvis en masse vrede og frustrationer som han ikke kan sætte ord på. Og hvis I skal videre, er det nødvendigt at I kan forstå og være ærlige overfor hinanden.

Jeg håber at det lykkes for jer.

Jeg tror ikke parforhold ville være en ideel løsning, da han har et arbejde der gør at han er meget ude af landet i længere perioder 

Vi har heldigvis fået skrevet lidt sammen både i går aftes da jeg sad i toget på vej til hovedbanegården og også idag.

Det endte heldigvis rigtig godt i går med at han hentede mig på hovedbanegården og kørte mig hjem til mine forældre hvor vi  begge to sov, og så tog han hjem til sine forældre i morges og vi har så kun skrevet sammen hele dagen 

Anmeld

9. november 2012

Lotus86

Anonym skriver:

Jeg tror ikke parforhold ville være en ideel løsning, da han har et arbejde der gør at han er meget ude af landet i længere perioder 

Vi har heldigvis fået skrevet lidt sammen både i går aftes da jeg sad i toget på vej til hovedbanegården og også idag.

Det endte heldigvis rigtig godt i går med at han hentede mig på hovedbanegården og kørte mig hjem til mine forældre hvor vi  begge to sov, og så tog han hjem til sine forældre i morges og vi har så kun skrevet sammen hele dagen 

Blev du så klogere på hvorfor han har ændret sådan adfærd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.