Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Hm, det må jeg da lige overveje!

Det synes jeg, nøj, hvor kunne det være sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

DET skal jeg nok! Men jeg går SÅ tit i min egen verden og er fuldstændig uopmærksom. 

Kender det SÅ godt! 

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Kender det SÅ godt! 

Høhø Især hvis der er musik i ørerne. Så er der INGEN kontakt

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Det synes jeg, nøj, hvor kunne det være sjovt

Hm, må nok hellere lige forhøre mig hos kæresten først - han er vist mest til langhårede piger..

Anmeld

5. november 2012

M (:

Høhø Især hvis der er musik i ørerne. Så er der INGEN kontakt

Nej, absolut ingen! Eller hvis man har travlt eller lige skal ordne nogle ærinder! 

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

hahahha, det gør alle der normalt farver hår vist - hvad man ikke gør for de små!

det ser super fedt ud!! vil så gerne have lavet højt undercut og smøre det tilbage, men min pande er på størrelse med eiffeltårnet

JEG SYNES DU SKAL KLIPPE DET AF 

Uha, du må ikke presse mig hihi manden sidder ved siden af og siger: Ja gør det!! 

Arrrgh gruppepresss

Anmeld

5. november 2012

bøllen

Dinna88 skriver:

Tuuusinde tak! Rødt har det været hele tiden. Jeg kan ikke undvære den farve

Åh, jeg savner min hanekam. Den var så lækker! Men det er jeg blevet for gammel til nu, mener jeg selv Jeg vædder en 10'er på at du falder i, ogklippet det af!!!

wauuuuuuuuu ok sådan en hanekam havde jeg nu ikke. Det var nok bare ala strit/hanekam  

Ejjj come on, selvfølgelig falder jeg ikke i - jeg er nemlig skide stædig og nu har jeg sagt A så siger man også B

Nu er det værste overstået og det er pagelangt. Men når det er langt langt får jeg det nok klippet af igen ( det plejer jeg nemlig ) ha ha

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Hm, må nok hellere lige forhøre mig hos kæresten først - han er vist mest til langhårede piger..

Jaja, Dan var  decideret bange første gang jeg sagde "nu gider jeg ikek det her mere!" Da vi fandt sammen var jeg i 2. forsøg på at få langt hår. Det var et sted mellem ørerne og skuldrene. Og det så super godt ud, ja. Men åh, hvor gad jeg ikke døje med det!
Så fik jeg dette:

https://www.baby.dk/debat/179705pi1/stil-shopping-skoenhed/saa-roeg-haaret-sgu--.aspx

Så blev det irriterende. Så fik jeg dette:

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/485587_10152135869935323_341252990_n.jpg

(det sidste er dog taget noget tid efter, så det var ca 1 cm. kortere og så er det jo falmet super meget, fordi den ene farve var et dumt mærke)

Og nu.... Nu er det meget kort Og jeg er ret nervøs for hans reaktion, han har fri ger kl 15 hahaha.

Anmeld

5. november 2012

bøllen

Dinna88 skriver:

"Det var i mine unge dage..." hahahahh Jeg har været 16 år der. man fik mange blikke på gaden, men det elskede jeg jo  Jeg har dog aldrig været farlig (lol) selvom folk bestemt troede det!

dine unge dage ????? Du er ski da UNG endnu. Yngre

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Uha, du må ikke presse mig hihi manden sidder ved siden af og siger: Ja gør det!! 

Arrrgh gruppepresss

TOTALT gruppepres! Ring til din frisør, NU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.