Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Eeeeeelsker det røde garn, er simpelthen så vild med det, men jeg farver slet ikke mit hår nar jeg er gravid og ammer, så jeg har simpelthen verdenens mest fugly hår lige for tiden  

Anders synes at jeg skulle klippe mig kort igen, men jeg ved sgu bare ikke rigtig, det tager SÅÅÅ lang tid før det bliver langt igen jo og jeg er vild med mit lange hår... Dog bare ikke når det er ødelagt som det er lige nu Hmmm... What to do.....

Du må gerne se et billede af mig da jeg var kort for 3 år siden Årh det var lige det eneste jeg havde... Hmm... Men det var i hvert fald kort, hanekam

hahahha, det gør alle der normalt farver hår vist - hvad man ikke gør for de små!

det ser super fedt ud!! vil så gerne have lavet højt undercut og smøre det tilbage, men min pande er på størrelse med eiffeltårnet

JEG SYNES DU SKAL KLIPPE DET AF 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Vidunderligeunger

det klær DIG! og jeg tror du ville være ret flot uden hår også, hvor underligt det end lyder.. jeg har selv overvejet det med at få det klippet HELT AF! mange mange mange gange, men jeg dropper det hver gang  

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Hm, det kan man bare se - troede ellers gamle damer var ret fordomsfulde overfor den slags (ligesom jeg åbenbart er overfor dem! )..

Hm, ved faktisk ikke hvad mit ansigt egner sig til.. Det korteste jeg har haft (siden jeg var en lille krøltop på 2-3 år) er en page, der var lang foran og "kort" bagtil.. 

haha, jeg troede det samme.... Men jeg havde engang en lang samtale med en ældre dame fra sygehuset og ind til byen. Hun var så flink, og interesseret i mit liv osv

Det lyder da også interessant. Det tager jo ikke mange måneder for at det vokser ud til en page igen, en kort en

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Arg, så dig jo en dag på sandwichcaféen, men var ikke 100%, så turde ikke sige hej.. 

NÅ ja, det havde jeg da helt glemt! Det var da jeg havde stygge tømmermænd...... Hæhæ. Men jeg er ikke farlig, bare ret dårlig til selv at genkende folk

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Vidunderligeunger skriver:

det klær DIG! og jeg tror du ville være ret flot uden hår også, hvor underligt det end lyder.. jeg har selv overvejet det med at få det klippet HELT AF! mange mange mange gange, men jeg dropper det hver gang  

Hvor er du sød - tak!! Altså, min plan er, at når jeg bliver gravid, så ryger det hele. Fordi lange udgroninger i rødt hår er ret meget et no go

Jeg synes da bare du skal gøre det. Kort hår kan være SÅ pænt, og det tager jo ikke sååååååå lang tid at vokse ud igen  

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

haha, jeg troede det samme.... Men jeg havde engang en lang samtale med en ældre dame fra sygehuset og ind til byen. Hun var så flink, og interesseret i mit liv osv

Det lyder da også interessant. Det tager jo ikke mange måneder for at det vokser ud til en page igen, en kort en

Hm, ja, der kan man bare se!

Nej, det har du selvfølgelig ret i.. Men, tror nu der skal mod og overtalelse til at klippe det lange hår af.. Sidste år farvede jeg det mørkt, men det duede bare slet ikke, så nu er jeg blond igen

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Hm, ja, der kan man bare se!

Nej, det har du selvfølgelig ret i.. Men, tror nu der skal mod og overtalelse til at klippe det lange hår af.. Sidste år farvede jeg det mørkt, men det duede bare slet ikke, så nu er jeg blond igen

Nemlig

kort, lyst hår - go for it!  

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

NÅ ja, det havde jeg da helt glemt! Det var da jeg havde stygge tømmermænd...... Hæhæ. Men jeg er ikke farlig, bare ret dårlig til selv at genkende folk

Haha, så må jeg sige hej næste gang jeg spotter dig - og du er velkommen til det samme..

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Nemlig

kort, lyst hår - go for it!  

Hm, det må jeg da lige overveje!

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Haha, så må jeg sige hej næste gang jeg spotter dig - og du er velkommen til det samme..

DET skal jeg nok! Men jeg går SÅ tit i min egen verden og er fuldstændig uopmærksom. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.