Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Dinna88

bøllen skriver:

Ser godt ud  Rødt klær dig godt

er selv en af dem hvor frisøren har frie hænder, plejer at have kort hår ala hanekam ( i  It ) men har kastet mig ud i projektet LANGT HÅR .. Åhhh hvor var det andet MEGET nemmere. 

Tuuusinde tak! Rødt har det været hele tiden. Jeg kan ikke undvære den farve

Åh, jeg savner min hanekam. Den var så lækker! Men det er jeg blevet for gammel til nu, mener jeg selv Jeg vædder en 10'er på at du falder i, ogklippet det af!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er SÅ flot til dig

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Lækker farve, lækkert cut... Mmm... Kunne være jeg også snart skulle karse mig igen... Sidder her med 50 cm hår der bare er mega ødelagt fordi det skulle være RØDT til mit bryllup... iiih.... Hmmm... Hehe

JA, gør det da!!! Høh, kender godt det med at det SKAL være rødt.... Fra min sidste sommerlejr med folkeskolen (9. klasse) havde jeg også det røde hår. Og har haft det i lang tid. Så jeg har haft rødt hår næsten konstant i cirka 6½ år

Anmeld

5. november 2012

kriknu

Hold da op, jeg er simpelthen vild med det!

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

kriknu skriver:

Hold da op, jeg er simpelthen vild med det!

TAK, hvor er det dejligt at "høre"

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Jeg er SÅ klar! Du læser jo 3 minutter fra hvor jeg bor, så afstanden er intet problem Og min frisør er i underværket.

Ej, det var nemt!  Underværket er jo et halvt minut fra studiet (selvom jeg da forhåbentlig er færdig dernede ved bebses ankomst! ).. 

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Ej, det var nemt!  Underværket er jo et halvt minut fra studiet (selvom jeg da forhåbentlig er færdig dernede ved bebses ankomst! ).. 

Det var jo lige det! Nå, for søren, ja, DET har jeg ikke helt styr på - beklager, haha Men stadig - det er jo centralt, så det er jo nemt

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Det var jo lige det! Nå, for søren, ja, DET har jeg ikke helt styr på - beklager, haha Men stadig - det er jo centralt, så det er jo nemt

Ja, det er mega nemt - og bor jo også i centrum, så det tager maks. 10 minutter med barnevogn (:

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Tuuusinde tak! Rødt har det været hele tiden. Jeg kan ikke undvære den farve

Åh, jeg savner min hanekam. Den var så lækker! Men det er jeg blevet for gammel til nu, mener jeg selv Jeg vædder en 10'er på at du falder i, ogklippet det af!!!

Wooow, den er VILD! 

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Ja, det er mega nemt - og bor jo også i centrum, så det tager maks. 10 minutter med barnevogn (:

det bliver jo ikke meget nemmere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.