Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Ser godt ud Rødt klær dig godt er selv en af dem hvor frisøren har frie hænder, plejer at have kort hår ala hanekam ( i It ) men har kastet mig ud i projektet LANGT HÅR .. Åhhh hvor var det andet MEGET nemmere.
Ser godt ud Rødt klær dig godt
er selv en af dem hvor frisøren har frie hænder, plejer at have kort hår ala hanekam ( i It ) men har kastet mig ud i projektet LANGT HÅR .. Åhhh hvor var det andet MEGET nemmere.
Tuuusinde tak! Rødt har det været hele tiden. Jeg kan ikke undvære den farve
Åh, jeg savner min hanekam. Den var så lækker! Men det er jeg blevet for gammel til nu, mener jeg selv Jeg vædder en 10'er på at du falder i, ogklippet det af!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er SÅ flot til dig
Muhmi skriver: Lækker farve, lækkert cut... Mmm... Kunne være jeg også snart skulle karse mig igen... Sidder her med 50 cm hår der bare er mega ødelagt fordi det skulle være RØDT til mit bryllup... iiih.... Hmmm... Hehe
Lækker farve, lækkert cut... Mmm... Kunne være jeg også snart skulle karse mig igen... Sidder her med 50 cm hår der bare er mega ødelagt fordi det skulle være RØDT til mit bryllup... iiih.... Hmmm... Hehe
JA, gør det da!!! Høh, kender godt det med at det SKAL være rødt.... Fra min sidste sommerlejr med folkeskolen (9. klasse) havde jeg også det røde hår. Og har haft det i lang tid. Så jeg har haft rødt hår næsten konstant i cirka 6½ år
Hold da op, jeg er simpelthen vild med det!
kriknu skriver: Hold da op, jeg er simpelthen vild med det!
TAK, hvor er det dejligt at "høre"
Dinna88 skriver: Jeg er SÅ klar! Du læser jo 3 minutter fra hvor jeg bor, så afstanden er intet problem Og min frisør er i underværket.
Jeg er SÅ klar! Du læser jo 3 minutter fra hvor jeg bor, så afstanden er intet problem Og min frisør er i underværket.
Ej, det var nemt! Underværket er jo et halvt minut fra studiet (selvom jeg da forhåbentlig er færdig dernede ved bebses ankomst! )..
M (: skriver: Ej, det var nemt! Underværket er jo et halvt minut fra studiet (selvom jeg da forhåbentlig er færdig dernede ved bebses ankomst! )..
Det var jo lige det! Nå, for søren, ja, DET har jeg ikke helt styr på - beklager, haha Men stadig - det er jo centralt, så det er jo nemt
Dinna88 skriver: Det var jo lige det! Nå, for søren, ja, DET har jeg ikke helt styr på - beklager, haha Men stadig - det er jo centralt, så det er jo nemt
Ja, det er mega nemt - og bor jo også i centrum, så det tager maks. 10 minutter med barnevogn (:
Dinna88 skriver: Tuuusinde tak! Rødt har det været hele tiden. Jeg kan ikke undvære den farve Åh, jeg savner min hanekam. Den var så lækker! Men det er jeg blevet for gammel til nu, mener jeg selv Jeg vædder en 10'er på at du falder i, ogklippet det af!!!
Wooow, den er VILD!
M (: skriver: Ja, det er mega nemt - og bor jo også i centrum, så det tager maks. 10 minutter med barnevogn (:
det bliver jo ikke meget nemmere!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128