Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Wooow, den er VILD! 

"Det var i mine unge dage..." hahahahh Jeg har været 16 år der. man fik mange blikke på gaden, men det elskede jeg jo  Jeg har dog aldrig været farlig (lol) selvom folk bestemt troede det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

det bliver jo ikke meget nemmere!!

Nope! Det kunne da også være hyggeligt at mødes en dag! (:

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

"Det var i mine unge dage..." hahahahh Jeg har været 16 år der. man fik mange blikke på gaden, men det elskede jeg jo  Jeg har dog aldrig været farlig (lol) selvom folk bestemt troede det!

Haha, ja, vil gerne tro at man får en del opmærksomhed med den frisure! Jeg er nok for genert til nogensinde at ville bryde mig om den mængde opmærksomhed!  Men SEJT at du tør! 

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Nope! Det kunne da også være hyggeligt at mødes en dag! (:

Det bliver vi da næsten nødt til  

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Det bliver vi da næsten nødt til  

Det ville da næsten være skørt andet, når vi næsten er naboer!

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Haha, ja, vil gerne tro at man får en del opmærksomhed med den frisure! Jeg er nok for genert til nogensinde at ville bryde mig om den mængde opmærksomhed!  Men SEJT at du tør! 

Jow jow, du tør da så! Så længe man gør det på en måde, hvor opmærksomheden også er positiv Altså, tro det eller ej, så var mange ældre damer SÅ søde og kontaktsøgende. Det syntes at det var super sejt osv. Ingen fordomme Meeen.... Ikke længere. Jeg vil hellere se pæn ud nu, end at ligne en lille rebel på 16 år  

Det er da en start hvis du prøver kort hår - har du ansigtet til det?!

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

JA, gør det da!!! Høh, kender godt det med at det SKAL være rødt.... Fra min sidste sommerlejr med folkeskolen (9. klasse) havde jeg også det røde hår. Og har haft det i lang tid. Så jeg har haft rødt hår næsten konstant i cirka 6½ år

Eeeeeelsker det røde garn, er simpelthen så vild med det, men jeg farver slet ikke mit hår nar jeg er gravid og ammer, så jeg har simpelthen verdenens mest fugly hår lige for tiden  

Anders synes at jeg skulle klippe mig kort igen, men jeg ved sgu bare ikke rigtig, det tager SÅÅÅ lang tid før det bliver langt igen jo og jeg er vild med mit lange hår... Dog bare ikke når det er ødelagt som det er lige nu Hmmm... What to do.....

Du må gerne se et billede af mig da jeg var kort for 3 år siden Årh det var lige det eneste jeg havde... Hmm... Men det var i hvert fald kort, hanekam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Jow jow, du tør da så! Så længe man gør det på en måde, hvor opmærksomheden også er positiv Altså, tro det eller ej, så var mange ældre damer SÅ søde og kontaktsøgende. Det syntes at det var super sejt osv. Ingen fordomme Meeen.... Ikke længere. Jeg vil hellere se pæn ud nu, end at ligne en lille rebel på 16 år  

Det er da en start hvis du prøver kort hår - har du ansigtet til det?!

Hm, det kan man bare se - troede ellers gamle damer var ret fordomsfulde overfor den slags (ligesom jeg åbenbart er overfor dem! )..

Hm, ved faktisk ikke hvad mit ansigt egner sig til.. Det korteste jeg har haft (siden jeg var en lille krøltop på 2-3 år) er en page, der var lang foran og "kort" bagtil.. 

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

Det ville da næsten være skørt andet, når vi næsten er naboer!

det er underligt at vi ikke er rent ind i hianden - det er kun dem udenfor Randers der spotter mig

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

det er underligt at vi ikke er rent ind i hianden - det er kun dem udenfor Randers der spotter mig

Arg, så dig jo en dag på sandwichcaféen, men var ikke 100%, så turde ikke sige hej.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.