AnnaKJ skriver:
Tak for svar 
Synes desværre bare jeg er blevet mere forvirret 
Ved mange har forskellige meninger og ville også helst selv vente, men hvis hun nu er så sulten, så er det jo synd hvis hun ikke får noget der mætter hende 
Jeg kan godt forstå du er forvirret har lige siddet og læst din tråd og det ville jeg også blive men her er et lille råd fra mig til dig !
Det er vigtigt at du lytter til hvad du føler og ikke hvad alle vi andre siger ! det er dig der kender dit barn og hvis du mener at hun er sulten (og det lyder det virkelig til med det du skriver hun spiser) så start stille og roligt op med noget mad man kan jo altså få noget grød og mos der er til børn fra 4 måneder af !
ang. sundhedsplejske så snak med hende, men lyt stadig til dit barns signaler for hun ved bedst selv hvad hun har brug for igen ingen børn er ens

Ang. med at nogen børn har sarte maver ja det har de men man skal jo prøve sig frem og de børn med sarte maver kan også få problemer selv om man venter !
min søn er født uge 36 og vejede 1865 og min datter er født i uge 38 og vejede 2400 g og kunne begge ikke blive mætte af mælk da de var omkring de 4 måneder tror endda også de fik tilbudet tidligere men ikke mere en et par skefulde og så øgede jeg det stille og roligt
Igen husk at lytte til dit barn og hendes behov og ikke alle os andre !
Anmeld