Honningkage opskrift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Team Putte skriver:

Det lyder super hyggeligt!

Der er til MANGE små kager i den opskrift

Det lyder godt for vi er 6 i mødregruppen, der ska bage! Ka man evt fryse halvdelen til en anden gang hvis det er?

Har lige været i søstrene green og købe 3 fine kagedåser, så nu er jeg vist ved at være bage klar!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Det lyder godt for vi er 6 i mødregruppen, der ska bage! Ka man evt fryse halvdelen til en anden gang hvis det er?

Har lige været i søstrene green og købe 3 fine kagedåser, så nu er jeg vist ved at være bage klar!! Vh stine

Dejen kan sagens fryses.. Så skal den ligge et par timer på køkkenbordet før man ruller den ud

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Team Putte skriver:

Dejen kan sagens fryses.. Så skal den ligge et par timer på køkkenbordet før man ruller den ud

Uha elsker bare honningkager!! Dem jeg bagte kom jeg creme chees creme, med appelsinskrald i, det smagte bare mega godt!! Vh stine

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Uha elsker bare honningkager!! Dem jeg bagte kom jeg creme chees creme, med appelsinskrald i, det smagte bare mega godt!! Vh stine

Okay det lyder lidt lækkert sådan med et strejf af appelsin!

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Team Putte skriver:

Okay det lyder lidt lækkert sådan med et strejf af appelsin!

I den opskrift fra dr oetker var der faktisk også 100 g appelsinskrald i selve dejen, og det smager også rigtig godt! Tænker man måske ku prøve at putte det i din opskrift også?? Jeg tænker altid på jul når jeg dufter appelsin! Vh stine

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

I den opskrift fra dr oetker var der faktisk også 100 g appelsinskrald i selve dejen, og det smager også rigtig godt! Tænker man måske ku prøve at putte det i din opskrift også?? Jeg tænker altid på jul når jeg dufter appelsin! Vh stine

Ja jeg har ik prøvet men tror sagens det kan lade sig gøre Sådan helt fintrevet

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Team Putte skriver:

Ja jeg har ik prøvet men tror sagens det kan lade sig gøre Sådan helt fintrevet

Dr oetker har sådan en pakke med appelsinskrald med 100 g i, så hældte jeg den på et skærebrædt og hakkede det helt fint, fordi jeg syntes det var for groft. Syntes det var lidt nemmer, end at stå og rive det, for 100 g fylder endelig ret meget! Vh stine

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Dr oetker har sådan en pakke med appelsinskrald med 100 g i, så hældte jeg den på et skærebrædt og hakkede det helt fint, fordi jeg syntes det var for groft. Syntes det var lidt nemmer, end at stå og rive det, for 100 g fylder endelig ret meget! Vh stine

Smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.