Hvad giver I jeres barn/børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

serinasmor

Serina får et fiskespil  ... hun sagde en dag at hun ønskede sig 2 fiskestænger .. en rød en og en grøn én ,.. så det får hun- bare i meget lille ... 

den 1. dec får hun desuden et skateboard i blå med lyserøde beskyttere ... det har hun snakket om at hun ønsker sig i over et ½ år .. 1 dec sender vi sutterne til julemanden og hun ønsker sig et blåt skateboard af ham som tak for sutter som han kan give til babyerne  

Hvor bliver de hurtigt store ... vi ved endnu ikke hvad hun skal have i fødselsdagsgave (5. jan) men med de 2 andre ting på plads har vi også lidt tid til at finde ud af det ... vi venter nok med at købe det til efter jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

forår

Tvillingemor90 skriver:

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Comp utere/1003931/Arnova-Child-Pad-7-Capacitive-4GB-Al vin-Theme.html

ved ikke hvorfor den koster 1200 kr - vi gav 1.000 (måske findes den billigere andre steder)

Mange tak for linket;o)

Anmeld

1. november 2012

ESV

K&S skriver:

Hvor har du fundet piratskibet?

Jeg har set det i Toys r us, stod længe ved da da min datter er helt pjattet med de tegnefilm men modstod fristelsen. Eller kan man få en del med jævne mellemrum i Disney butikken på strøget (det hjælper selvfølgelig kun hvis du bor i KBH) det er dog ikke altdi de har et lige stort udvalg af alle ting men det er vel ikke så underligt!

Anmeld

1. november 2012

K&S

ESV skriver:

Jeg har set det i Toys r us, stod længe ved da da min datter er helt pjattet med de tegnefilm men modstod fristelsen. Eller kan man få en del med jævne mellemrum i Disney butikken på strøget (det hjælper selvfølgelig kun hvis du bor i KBH) det er dog ikke altdi de har et lige stort udvalg af alle ting men det er vel ikke så underligt!

Tak for tippet  jeg må lige kigge lidt nærmere på det

Anmeld

2. november 2012

LinLin

K&S skriver:

Hvor har du fundet piratskibet?

Det fås i toysrus og br det koster 500 kr men jeg købte det forrige søndag da der -25% på alt i toysRus

Anmeld

2. november 2012

Thalia

De store drenge får en bog hver, og yngsten får nye natdragter.

Jeg er halvt englænder så hjemme ved os gir vi kun meget små julegaver til hinanden, og så kommer julemanden med nogle lidt større ting natten til den 25.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.