Hvad giver I jeres barn/børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.187 visninger
35 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Malene84

øøøøøhhhmmm er jeg den eneste der er totalt i tvivl om hvad jeg skal give... ved godt jeg er ude i god tid, men familien er begyndt at spørge efter ønskelisten - og jeg aner ikke hvad de skal ønske sig....

PLEASE fortæl mig hvad jeres barn på 2.5 - 3år ønsker sig eller hvad de leger mest med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Isabella_mor

næh vi er da igang med at tale om det.. og knægten vokser jo sindssygt meget.. så han får tøj... kegetøj osv får han jo af familien, så tøj bliver det til, til ham.. han forstår det jo ikke alligevel

DOG er villads ikke 2 eller 2,5 år for den sags skyld..

Anmeld

31. oktober 2012

Malene84

Isabella_mor skriver:

næh vi er da igang med at tale om det.. og knægten vokser jo sindssygt meget.. så han får tøj... kegetøj osv får han jo af familien, så tøj bliver det til, til ham.. han forstår det jo ikke alligevel

DOG er villads ikke 2 eller 2,5 år for den sags skyld..

Men tusid tak for svar

Anmeld

31. oktober 2012

Ploffer

Malene84 skriver:

øøøøøhhhmmm er jeg den eneste der er totalt i tvivl om hvad jeg skal give... ved godt jeg er ude i god tid, men familien er begyndt at spørge efter ønskelisten - og jeg aner ikke hvad de skal ønske sig....

PLEASE fortæl mig hvad jeres barn på 2.5 - 3år ønsker sig eller hvad de leger mest med?

Tøj, sengetøj, ting til at tegne med fx. den der krussedulle karla, duplo klodser, puslespil

Anmeld

31. oktober 2012

Malene84

Ploffer skriver:

Tøj, sengetøj, ting til at tegne med fx. den der krussedulle karla, duplo klodser, puslespil

tak søde... det er hermed skrevet på listen

Anmeld

31. oktober 2012

Ploffer

Malene84 skriver:

tak søde... det er hermed skrevet på listen

Det var ihvertfald bare lidt af det Josephine ønsker sig... er sikker på hun nok skal finde på en milliard andre ting når BR's julekatalog udkommer

Anmeld

31. oktober 2012

blomst84

Cecilie ønsker sig bla. lotte og totte bøger, duplo, jumbo perler, fingermaling, bobles, tøj, billetter til børneteater og en eltandbørste  hun får en seng af os, men ikke noget hun ønsker sig 

Anmeld

31. oktober 2012

Malene84

blomst84 skriver:

Cecilie ønsker sig bla. lotte og totte bøger, duplo, jumbo perler, fingermaling, bobles, tøj, billetter til børneteater og en eltandbørste  hun får en seng af os, men ikke noget hun ønsker sig 

smukkeeeeee JEG SAVNER DIG

Vi har lige købt en Flexa seng til drengene - kan varmt anbefales  eltandbørste? gang i jer! Det har jeg da ikke tænkt over... hmm... den kommer også på

Anmeld

31. oktober 2012

blomst84

Malene84 skriver:

smukkeeeeee JEG SAVNER DIG

Vi har lige købt en Flexa seng til drengene - kan varmt anbefales  eltandbørste? gang i jer! Det har jeg da ikke tænkt over... hmm... den kommer også på

SAVNER OS DIG!!!!  Cecilie elsker at børste tænder med min el tandbørste, så nu ønsker hun sig sin egen i lyserød med musik og lys 

Anmeld

31. oktober 2012

TaAsJu

Malene84 skriver:

altså vores på 3 ønsker sige hele fætter br kataloget hvis hun fik lov!! Men her er et udpluk i det vi syntes. Barbie, littels PET shop, zobbels, Nintendo spil på dansk( den store på 7 får en iPod touch, så der bliver en hun kan låne/få) også ønsker huN sig en mikrofon hun kan synge i med musik.. (Den larmer, men det gør huN af lige vel) også elsker huN kjoler.. Så hun ønsker sig også tøj.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.