Hvad giver I jeres barn/børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

sarahb

Her bliver det ipads. De har fødselsdag nu her og får alt de ønsker sig. Så iPad er et godt valg synes jeg og noget de både lærer og leger med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Tvillingemor80

Mine piger for en børne tablet af mor, far og mormor i år. er ellers lidt imod at børn skal have så meget teknologi, men de er bare så skrappe til at bruge min mobil, og tror de vil kunne få meget ud af det hvis det bliver brugt på den rigtige måde...

Det er så ikke en tablet til felere tusind kroner, men en specielt til børn.

Anmeld

1. november 2012

Maja_4000

Caroline bliver 2 i december .. Hun får bObles Krokodille , myresluger og elefant Er kommet til at forkøbe mig "lidt" :b

Anmeld

1. november 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mine drenge på 18 mdr og 4 år får duplo togbane+ ekstra tog, trommesæt, lege computer trampolin til brug inde.
Derudover er flexitrax et hit, biler, puslespil og Aqua doodle.

Anmeld

1. november 2012

Heidi72

Malene84 skriver:

øøøøøhhhmmm er jeg den eneste der er totalt i tvivl om hvad jeg skal give... ved godt jeg er ude i god tid, men familien er begyndt at spørge efter ønskelisten - og jeg aner ikke hvad de skal ønske sig....

PLEASE fortæl mig hvad jeres barn på 2.5 - 3år ønsker sig eller hvad de leger mest med?

De skal da have en Bilibo Legeskal eller en Værktøjskasse eller hvad med den orginale Skildpadde Lampe så de kan få stjernehimmel i værelset når de sover...

Der er masser af inspiration til jule hvis du kigger ind forbi www.drengeting.dk :-) og alle ordrer over 100,- har gratis fragt, - dertil kommer gratis indpakning...

Anmeld

1. november 2012

bøllen

Heidi / Drengeting.dk skriver:

De skal da have en Bilibo Legeskal eller en Værktøjskasse eller hvad med den orginale Skildpadde Lampe så de kan få stjernehimmel i værelset når de sover...

Der er masser af inspiration til jule hvis du kigger ind forbi www.drengeting.dk :-) og alle ordrer over 100,- har gratis fragt, - dertil kommer gratis indpakning...

Ih der fik jeg lige en god ide

Anmeld

1. november 2012

ESV

Malene84 skriver:

øøøøøhhhmmm er jeg den eneste der er totalt i tvivl om hvad jeg skal give... ved godt jeg er ude i god tid, men familien er begyndt at spørge efter ønskelisten - og jeg aner ikke hvad de skal ønske sig....

PLEASE fortæl mig hvad jeres barn på 2.5 - 3år ønsker sig eller hvad de leger mest med?

Emilie får bobles kyllingen og elefanten af os jeg har INGEN anelse om hvad hun skal ønske sig af familien. Hun har fødselsdag (3år) om 14 dage og der får hun af os en morgenkåbe og en dukkeseng og af mormor og morfar får hun bobles krokodille. Og ud over det aner jeg ikke hvad vi skal ønske os til hende.. Jeg venter på at BR julekatalog kommer (imorgen) og håber på at få noget inspiration. Spørger man hende hvad hun ønsker sig siger hun en is....

Anmeld

1. november 2012

booster_88

Dean er fire, og vi har også været på total bar bund. Men vi er kommet frem til at han af os får :

- Dyne + Pude og sengetøj.

- En malebog og farveblyanter.

Af andre har vi ønsket os :

- Puslespil.

- Legemad.

- Biler.

- Disney film.

Og jah nogle andre små ting

Anmeld

1. november 2012

LinLin

Adam på 2 (sep '10) får bamses hus i træ og et stort piratskib (jake og ønskeøens pirater)
Af familien ved jeg han får: kaptajn klos piratskib, flere figurer dertil, handy manny værktøj, puslespil, bruder gravemaskine.

Jeg har købt det hele på udsalg, (noget er købt tilbage i juni måned )

Anmeld

1. november 2012

henh01

Noam på 2 år ønsker sig

Brio togbane
flexi trax
tøj
bøger
bobles
musikinstrumenter
sigurd børnebibel
fodbold
dukke til sin dukkevogn

Vi har købt bobles elefanten til ham og så får han en lille ting mere - noget legetøj.

Den store på 8 år får noget negledekoration og en ipad mini (dele gave mellem hendes mormor/morfar og os herhjemme) og så får hun sig et par øreringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.