Hvad giver I jeres barn/børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Sildefisk

Mikkel 3 år får en dino Flexi trax bane og Maya 2 år får en mikrofon med optager og en masse lyde funktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Silas&Mille

Her får de begge en børne-lænestol, hvis jeg kan finde dem nogen steder. Eller bliver det nok til tøj

Et lille fif. Lav et word dokument på computeren og opret en ønskeseddel til jer hver. Opdater den så hver gang du/I kommer i tænke om noget I ønsker jer. Det har vi gjort gennem 8 måneder og der har gjort at vi for en gangs skyld har masser af ønsker, til hele familien

Anmeld

1. november 2012

Faith

Mine drenge på knap 2½ skal have Duplo. Og så hvad vi ellers falder over som kunne være sjovt for dem.

Anmeld

1. november 2012

MortilCilas

Malene84 skriver:

øøøøøhhhmmm er jeg den eneste der er totalt i tvivl om hvad jeg skal give... ved godt jeg er ude i god tid, men familien er begyndt at spørge efter ønskelisten - og jeg aner ikke hvad de skal ønske sig....

PLEASE fortæl mig hvad jeres barn på 2.5 - 3år ønsker sig eller hvad de leger mest med?

Puha, nej jeg står i totalt samme situation. Jeg ved ikke om jeg skal købe en støvsuger, en rutchebane eller noget helt andet til Cilas. Han bliver 2 år til januar.

Anmeld

1. november 2012

K&S

Silas&Mille skriver:

Her får de begge en børne-lænestol, hvis jeg kan finde dem nogen steder. Eller bliver det nok til tøj

Et lille fif. Lav et word dokument på computeren og opret en ønskeseddel til jer hver. Opdater den så hver gang du/I kommer i tænke om noget I ønsker jer. Det har vi gjort gennem 8 måneder og der har gjort at vi for en gangs skyld har masser af ønsker, til hele familien

Sådan gør jeg også

Anmeld

1. november 2012

K&S

DAs mor skriver:

Adam på 2 (sep '10) får bamses hus i træ og et stort piratskib (jake og ønskeøens pirater)
Af familien ved jeg han får: kaptajn klos piratskib, flere figurer dertil, handy manny værktøj, puslespil, bruder gravemaskine.

Jeg har købt det hele på udsalg, (noget er købt tilbage i juni måned )

Hvor har du fundet piratskibet?

Anmeld

1. november 2012

forår

Tvillingemor90 skriver:

Mine piger for en børne tablet af mor, far og mormor i år. er ellers lidt imod at børn skal have så meget teknologi, men de er bare så skrappe til at bruge min mobil, og tror de vil kunne få meget ud af det hvis det bliver brugt på den rigtige måde...

Det er så ikke en tablet til felere tusind kroner, men en specielt til børn.

Kan du ikke smide et link ind af den?? sådan en ville min datter nemlig også godt kunne bruge.

Anmeld

1. november 2012

Pige2009

Malene84 skriver:

øøøøøhhhmmm er jeg den eneste der er totalt i tvivl om hvad jeg skal give... ved godt jeg er ude i god tid, men familien er begyndt at spørge efter ønskelisten - og jeg aner ikke hvad de skal ønske sig....

PLEASE fortæl mig hvad jeres barn på 2.5 - 3år ønsker sig eller hvad de leger mest med?

Laura får Bobles myresluger af sin far og jeg

ellers ønsker hun sig

Totte bøger

Disney DVD'er

Zoo yatzy

Hvad med at give drengene noget duplo LEGO? 

Anmeld

1. november 2012

Pige2009

Silas&Mille skriver:

Det gør jeg også Både med mgenegne ønsker og Lauras

Anmeld

1. november 2012

Tvillingemor80

forår skriver:

Kan du ikke smide et link ind af den?? sådan en ville min datter nemlig også godt kunne bruge.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Comp utere/1003931/Arnova-Child-Pad-7-Capacitive-4GB-Al vin-Theme.html

ved ikke hvorfor den koster 1200 kr - vi gav 1.000 (måske findes den billigere andre steder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.