Det er altså noget jeg ikke helt forstår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

MortilElias2010

Jeg har glemt min søns 2 års undersøgelse, men da det ikke indebærer vaccinationer så har jeg nok ikke fundet det så vigtigt. Jeg er ihvertfald kommet fra det og da jeg kan måle og veje ham herhjemme såeh.. Og med to forældre som er læger er jeg helgarderet  

Hans vaccinationer er han til gengæld fuldt opdateret og det vil han fortsat blive! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Og jeg kan altså virkelig ikke forstå at du opretter den her tråd som anonym

Så vidt jeg ved skal der en ret god grund til at man vælger at oprette anonyme tråde (det står under retningslinjer). Og kan vitterligt ikke forstå din grund til at være anonym i den her tråd.

Er det fordi du ved at en tråd som denne kan skabe røre i andedammen og derfor ønsker at holde din ryg fri?

Ja altså det er bare en undren

Jeg undrer mig som du undrer dig lige nu- Intet ondt og helt simpelt

Der er nok intet galt i at glemme de ting og måske det var overilet at kalde det uansvarligt for det synes folk jo ikke selv åbenbart. Mener bare det kan være farligt at glemme en vaccination helt, så virker resten vel ikke

Anmeld

30. oktober 2012

Faith

Anonym skriver:

Jeg undrer mig som du undrer dig lige nu- Intet ondt og helt simpelt

Der er nok intet galt i at glemme de ting og måske det var overilet at kalde det uansvarligt for det synes folk jo ikke selv åbenbart. Mener bare det kan være farligt at glemme en vaccination helt, så virker resten vel ikke

Ok fair nok

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Jamen det er da fantastisk I ikke føler jer som dårlige forældre af den grund, det var såmænd ikke mit mål Men jeg er stadig uforstående overfor det og jeg er selv en travl mor til flere unger, så den "undskyldning" kan jeg ikke rigtig sætte mig ind i

Du prioriterer måske bare anderledes end andre.... Tænker der skal være plads til at vi er forskellige uden at der skal stilles store spørgsmålstegn ved det hele, hele tiden... Jeg er virkelig ved at være lidt "træt" af at folk skal spille hellige og bedrevidende fordi de mener de gør det rette for deres børn eller fordi de har født uden bedøvelse og derfor har gjort det naturligt og at rygere er dårligere mennesker fordi alle andre bare har valgt rigtigt....

Det er jo ikke dig personligt, det må du vide... Men jeg er efterhånden bare begyndt at få lidt nok af at folk skal sidde og pudse deres glorie på bekostning af at andres følelser bliver såret fordi de skal kaldes uansvarlige, dårlige forældre eller noget helt tredje....

Galde.... Sorry......

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du prioriterer måske bare anderledes end andre.... Tænker der skal være plads til at vi er forskllige uden at der skal stilles store spørgsmålstegn ved det hele, hele tiden... Jeg er virkelig ved at være lidt "træt" af at folk skal spille hellige og bedrevidende fordi de mener de gør det rette for deres børn eller fordi de har født uden bedøvelse og derfor har gjort det naturligt og at rygere er dårligere mennesker fordi alle andre bare har valgt rigtigt....

Det er jo ikke dig personligt, det må du vide... Men jeg er efterhånden bare begyndt at få lidt nok af at folk skal sidde og pudse deres glorie på bekostning af at andres følelser bliver såret fordi de skal kaldes uansvarlige, dårlige forældre eller noget helt tredje....

Galde.... Sorry......

Du må gerne læse det jeg skrev til Faith

Jeg mener det ikke så hårdt som det ser ud til.

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Du må gerne læse det jeg skrev til Faith

Jeg mener det ikke så hårdt som det ser ud til.

Sikkert ikke

Men den her smiley:  Jeg er efterhånden tit stødt på herinde at folk glemmer sit barns vaccinationer/årstjek hos lægen <----

kunne virkelig godt virke som om du sidder og pudser glorie...

Ikke at jeg siger du gør det, men det kan virkelig misforståes og jeg kan sgi godt forstå hvis folk bliver kede af at få smidt den i ansigetet... Og igen, det er ikke fordi jeg er sur... Jeg undrer mig bare virkelig over den tendens der er til at spille "bedrevidende" fordi man kan gemme sig bag anonymiteten, hvilket jeg selvfølgelig 100% mener du har ret til og jeg stiller ingen spørgsmålstegn herved.. Jeg siger det bare...

Anmeld

30. oktober 2012

Lady Marion <3

Tager til lægen når der er vaccination , men de der års tjek er da spild af lægens ressourser , forstår slet ikke hvad de skal til for . Vi benytter os ikke af dem .

Anmeld

30. oktober 2012

Rsa

Jeg er en af den der glemmer det - eller det vil sige, efter 1 års vaccination og tjek, begyndte jeg at glemme deT... 

En glemsomhed der tager afsæt i en travl hverdag med to børn, job, huslige pligter og indkøb samt en selvstændig mand der arbejder konstant... Og det er ikke fordi jeg mener, at vaccine er unødvendig... Men det er bare blevet nedprioriteret da det har været svært at kombinere med middagslur i vug. Og mine arbejdstider samt hverdagens gøremål... 

Men hun fik da sin vaccination, 5 måneder efter det egentlige tidspunkt, Heh 

Anmeld

31. oktober 2012

modesty

Der sker absolut ingenting ved at vaccinationerne ikke ligger lige hvor de skal. De tidspunkter er blot retningslinjer - ligesom intervallerne mellem os voksnes vaccinationer også blot er retningslinjer, som kan variere med op til 6 mdr. uden at det gør noget.

Og årstjek, altså, hvis man har et sundt og raskt barn, kan jeg ikke se hvad pointen er. Jeg går til lægen med mit barn hvis han er syg, hvis han faldt helt udenfor kurverne eller noget i den stil.

Anmeld

31. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg forstår det heller ikke, at man kan glemme det. At det kan være svært, at få ind i en ellers travl hverdag kan jeg forstå.

Vi tager afsted til alle vaccinationer og årstjek. Jeg synes, at det er rart, at få tjekket, at øre, lunger, syn mv. er som det skal være. Ellers bruger jeg kun lægen når de er syge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.