Det er altså noget jeg ikke helt forstår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Hun mener selv at det er "gift stoffer" og det vil hun ikke udsætte hendes barn for, så hellere tage sygdommen når den kommer   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det er sikkert travlhed, men jeg synes jo bare det vigtigt og så er det en smule uansvarligt bare at glemme det Men det er jo bare min mening

Det er vel ikke mere uansvarligt end hvad man gør det til... Vacciner er ikke noget børn SKAL have, det er bare en sikkerhed...

Tror måske ikke det er så fedt for folk at få at vide de er uansvarlige fordi de glemmer en vaccine eller et årstjek..

Anmeld

30. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg er efterhånden tit stødt på herinde at folk glemmer sit barns vaccinationer/årstjek hos lægen

Jeg kan ikke helt forstå det! Altså fair nok man ikke kan huske præcis hvornår der er tjek og vaccinationer, men så kan man tjekke nettet eller barnets bog. Er det dovenskab eller mener man ikke det er vigtigt?

Det er trods alt ikke så tit man skal til læge med barnet og det er vel bare det der følger med når man vælger at få et barn??

Hvis man udskyder det en måned eller to, sker der jo ikke noget ved det - men glemmer man helt en vaccination, er det selvfølgelig ikke så godt. Uansvarligt? Tjoohhh - hvis barnet er i trivsel, tager det jo ikke skade af, at skemaet ikke følges slavisk. 

Anmeld

30. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Altså min dreng bliver vaccineret og kommer til læge tjek og det hele , hos os får vi altid afvide når vi forlader lægen af man skal huske næste tjek når barnet er så og så gammel , det er det som gør ejg husker det .. Vores barnets bog er elektronisk på nettet så derfor bruger jeg ikk den ..

Men jeg husker det altid ,

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Altså min dreng bliver vaccineret og kommer til læge tjek og det hele , hos os får vi altid afvide når vi forlader lægen af man skal huske næste tjek når barnet er så og så gammel , det er det som gør ejg husker det .. Vores barnets bog er elektronisk på nettet så derfor bruger jeg ikk den ..

Men jeg husker det altid ,

Anmeld

30. oktober 2012

Faith

Uh ha så er jeg en meget uansvarlig mor

Jeg glemte fuldstændig mine drenges 15 måneders vaccine. Den fik de først da de var 20 måneder.

Lægen sagde at det skulle vi ikke tage så tungt. Mange glemmer netop den fordi der ikke følger et egentligt lægetjek med til den vaccine.

Og må altså godt nok tilstå at jeg ikke føler mig som en dårlig mor af den grund

Anmeld

30. oktober 2012

Faith

Muhmi skriver:

Det er vel ikke mere uansvarligt end hvad man gør det til... Vacciner er ikke noget børn SKAL have, det er bare en sikkerhed...

Tror måske ikke det er så fedt for folk at få at vide de er uansvarlige fordi de glemmer en vaccine eller et årstjek..

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Her er der altid styr på alt sådan noget

Ungerne kommer først!

Anmeld

30. oktober 2012

wamse

Jeg har nu også svedt en vaccination eller 2 ud i min 19 årige lange karriere som mor

Men jeg vælger helt ærligt at tro, at det ikke er en enkelt stående handling, der afgør om jeg er en uansvarlig mor eller god mor, men alle de 500.000 gange, hvor jeg har været der for mine børn 

Anmeld

30. oktober 2012

Faith

wamse skriver:

Jeg har nu også svedt en vaccination eller 2 ud i min 19 årige lange karriere som mor

Men jeg vælger helt ærligt at tro, at det ikke er en enkelt stående handling, der afgør om jeg er en uansvarlig mor eller god mor, men alle de 500.000 gange, hvor jeg har været der for mine børn 

Lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.