Det er altså noget jeg ikke helt forstår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

wamse

Faith skriver:

Lige mine ord

og det er bare nogle gode ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Faith

wamse skriver:

Det er det altså bare

Anmeld

30. oktober 2012

Valle81

wamse skriver:

Fantastiske ord

Kunne ikke være mere enig og for den sags skyld mere ligeglad med om børn kommer til vejning måling og vaccination til tiden eller for sent.

Og jo flere børn man får jo mindre tænker man på det. Jeg ander fx drikker hvor høj drenge er eller hvad de vejer. jeg ved egentlig heller ikke hvad jeg skal bruge oplysningen til og jo de har været til deres tjek, nogle forsinket andre til tiden

Anmeld

30. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Min datter har kun fået sin 3 mdr vaccine til tiden( hvor hun bleve meget syg) de andre er blevet udskudt længe, i samråd med lægen!!

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Her er der altid styr på alt sådan noget

Ungerne kommer først!

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Min datter har kun fået sin 3 mdr vaccine til tiden( hvor hun bleve meget syg) de andre er blevet udskudt længe, i samråd med lægen!!

Hvad har det med tråden at gøre, at de blev udskudt i samråd med lægen?

Anmeld

30. oktober 2012

BellaT

wamse skriver:

Jeg har nu også svedt en vaccination eller 2 ud i min 19 årige lange karriere som mor

Men jeg vælger helt ærligt at tro, at det ikke er en enkelt stående handling, der afgør om jeg er en uansvarlig mor eller god mor, men alle de 500.000 gange, hvor jeg har været der for mine børn 

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jamen det er da fantastisk I ikke føler jer som dårlige forældre af den grund, det var såmænd ikke mit mål Men jeg er stadig uforstående overfor det og jeg er selv en travl mor til flere unger, så den "undskyldning" kan jeg ikke rigtig sætte mig ind i

Anmeld

30. oktober 2012

Faith

Anonym skriver:

Hvad har det med tråden at gøre, at de blev udskudt i samråd med lægen?

Og jeg kan altså virkelig ikke forstå at du opretter den her tråd som anonym

Så vidt jeg ved skal der en ret god grund til at man vælger at oprette anonyme tråde (det står under retningslinjer). Og kan vitterligt ikke forstå din grund til at være anonym i den her tråd.

Er det fordi du ved at en tråd som denne kan skabe røre i andedammen og derfor ønsker at holde din ryg fri?

Ja altså det er bare en undren

Anmeld

30. oktober 2012

BellaT

Anonym skriver:

Jamen det er da fantastisk I ikke føler jer som dårlige forældre af den grund, det var såmænd ikke mit mål Men jeg er stadig uforstående overfor det og jeg er selv en travl mor til flere unger, så den "undskyldning" kan jeg ikke rigtig sætte mig ind i

Men du behøver jo heller ikke forstå det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.