Det er altså noget jeg ikke helt forstår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
40 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er efterhånden tit stødt på herinde at folk glemmer sit barns vaccinationer/årstjek hos lægen

Jeg kan ikke helt forstå det! Altså fair nok man ikke kan huske præcis hvornår der er tjek og vaccinationer, men så kan man tjekke nettet eller barnets bog. Er det dovenskab eller mener man ikke det er vigtigt?

Det er trods alt ikke så tit man skal til læge med barnet og det er vel bare det der følger med når man vælger at få et barn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Jeg er efterhånden tit stødt på herinde at folk glemmer sit barns vaccinationer/årstjek hos lægen

Jeg kan ikke helt forstå det! Altså fair nok man ikke kan huske præcis hvornår der er tjek og vaccinationer, men så kan man tjekke nettet eller barnets bog. Er det dovenskab eller mener man ikke det er vigtigt?

Det er trods alt ikke så tit man skal til læge med barnet og det er vel bare det der følger med når man vælger at få et barn??

Tja, jeg er en af dem som har fuld styr på det - men jeg synes også det er hyggeligt at veje og måle Laura (og få det på skrift i hende baby-bog)..

Men tror bare det er alm. travlhed i hverdagen - og ikke andet

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Tja, jeg er en af dem som har fuld styr på det - men jeg synes også det er hyggeligt at veje og måle Laura (og få det på skrift i hende baby-bog)..

Men tror bare det er alm. travlhed i hverdagen - og ikke andet

Det er sikkert travlhed, men jeg synes jo bare det vigtigt og så er det en smule uansvarligt bare at glemme det Men det er jo bare min mening

Anmeld

30. oktober 2012

lycly

Jeg er så en af dem der glemmer det. Ikke at hun ikke bliver vaccineret, for det gør hun. Men hendes far og jeg er ikke sammen, og jeg arbejder meget, så det er svært lige at få koordineret hvornår det skal være, og bare sådan noget med at ringe til lægen, skal times for mig, da jeg arbejder i butik, og ikke bare kan sidde og bruge en halv time på at komme igennem til lægen

Så jeg forstår godt at man glemmer det, men ligefrem ikke at få det gjort, det forstår jeg ikke

Anmeld

30. oktober 2012

booster_88

Tjaah jeg er elendig til at huske det, eller jeg husker det jeg glemmer bare at bestille tid, og så glemmer jeg det igen fordi jeg lige står midt i noget.

Ikke fordi jeg vil gerne huske det og være totalt overskuds agtig, det er bare en af de ting jeg bare glemmer, og mandsen er heller ikke så god til det. Heldigvis har jeg en sød veninde som husker mig på det. Heldigvis.

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

tror folk der (glemmer det) er fordi de har en travl hverdag.... for tingene er godt nok svære at få til at passe ind heldig vis har vi arbejde sådan vi kan få tid til at ringe ellers sender jeg en email til min læge det kan jeg gøre om aften eller natten når det passer mig

Anmeld

30. oktober 2012

baby012

Kommer nok an på hvor vigtig man mener det er..  

Kender en der slet ikke vil lade hendes barn vaccinere  

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja folk har travlt osv osv, er helt med på at det er derfor. Men det gør ikke at jeg forstår det mere for det er jo en vigtig ting for barnet!

Synes det er forældrenes ansvar at huske det

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Kommer nok an på hvor vigtig man mener det er..  

Kender en der slet ikke vil lade hendes barn vaccinere  

Se det kan jo også være en årsag At jeg så heller ikke fatter det overhovedet, er noget helt andet

Anmeld

30. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

Se det kan jo også være en årsag At jeg så heller ikke fatter det overhovedet, er noget helt andet

Hun mener selv at det er "gift stoffer" og det vil hun ikke udsætte hendes barn for, så hellere tage sygdommen når den kommer   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.