Erstatning for køkkenfliser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Så længe det hele er tørret kan det jo ikke mugne

Men kan jo altid fuge siden foran og sætte lister på..

nej, det kan ikke mugne, men hvis der er åben så kan der jo komme madrester ind under, så en liste ville være en udemærket ide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

nej, det kan ikke mugne, men hvis der er åben så kan der jo komme madrester ind under, så en liste ville være en udemærket ide..

Hehe nå ja..
Men er mere et pynte-køkkenbord end et jeg bruger.. Der er i forvejen lister på.. Men en fugemasse ville være en god ide til lige at lukke det med..

Tror du ik man kan købe en glasplade speciel fremstillet hos en glarmester?

Anmeld

31. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Hehe nå ja..
Men er mere et pynte-køkkenbord end et jeg bruger.. Der er i forvejen lister på.. Men en fugemasse ville være en god ide til lige at lukke det med..

Tror du ik man kan købe en glasplade speciel fremstillet hos en glarmester?

Jo det tror jeg bestemt at du kan, men jeg tror også at det er pænt dyr.. Er ikke sikker på at det kan betale sig fremfor et nyt køkkenbord.. Kan ikke huske hvad vi gav for vores, men de er ogs å købt i jem&fix, så det kan du jo selv kigge efter, hvis du skal derud...

Anmeld

31. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Jo det tror jeg bestemt at du kan, men jeg tror også at det er pænt dyr.. Er ikke sikker på at det kan betale sig fremfor et nyt køkkenbord.. Kan ikke huske hvad vi gav for vores, men de er ogs å købt i jem&fix, så det kan du jo selv kigge efter, hvis du skal derud...

Hehe, ja men er nemmere når jeg skal gøre det selv. Tror ik lige jeg kan finde ud af at montere en ny bordplade og i mit køkken er det en med vinkel på..
altså:
|___

Anmeld

31. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Hehe, ja men er nemmere når jeg skal gøre det selv. Tror ik lige jeg kan finde ud af at montere en ny bordplade og i mit køkken er det en med vinkel på..
altså:
|___

Det er vores også og Karsten fik det skåret forkert ud, så vi har en list til at ligge hen over skråningen

Anmeld

31. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Det er vores også og Karsten fik det skåret forkert ud, så vi har en list til at ligge hen over skråningen

Hehe, kan være jeg skal lade den være som den er.. Det er grå med korn i...
Og så invitere i brugt komfur med keramisk kogeplade..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.