Erstatning for køkkenfliser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Du putter godt med klæber på din murerske og laver strukturer på den måde og undgår self. at glatte ud, som vi gjorde i de to andre rum...

Vi flytter indenfor en månede i lejlighed, men er sikker på at næste gang vi køber hus (bor pt til leje hos svigermekanikken), så vil have sådan noget i min stuen igen.. Det ser så godt ud -især om aftenen når vores væglamper er tændt, så giver det et kanont spil

Hvor fedt
Tak fordi du gider at svare på mine mange spørgsmål

Kan man egentlig ikke tage nogle grene og lave struktur med? altså nogle bøjelige nogen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Hvor fedt
Tak fordi du gider at svare på mine mange spørgsmål

Kan man egentlig ikke tage nogle grene og lave struktur med? altså nogle bøjelige nogen ..

Jo det vil jeg da t ro at man kan, men tror heller ikke at de skal være for bøjelige, da jeg vil mene der skal lidt kraft til at lave den slags strukturer i klæberen...

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Jo det vil jeg da t ro at man kan, men tror heller ikke at de skal være for bøjelige, da jeg vil mene der skal lidt kraft til at lave den slags strukturer i klæberen...

Det bliver da hvertfald et sjovt eksperiment jeg skal igang med engang
Tror mit køkken bliver super flot til sidst.

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Sidste spørgsmål.. Hvilket maling skal man bruge efterfølgende?

Anmeld

30. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Sidste spørgsmål.. Hvilket maling skal man bruge efterfølgende?

Husk nu at jeg vil se billeder

I køkkenet og på badeværelset brugte vi terpentinmaling (kaldet oliemaling på bøtterne) Så der kunne vaskes på det (og self. til vådrum i badeværelset) og i stuen har vi brugt almindelig vægmaling..

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Husk nu at jeg vil se billeder

I køkkenet og på badeværelset brugte vi terpentinmaling (kaldet oliemaling på bøtterne) Så der kunne vaskes på det (og self. til vådrum i badeværelset) og i stuen har vi brugt almindelig vægmaling..

Okay
Har desværre ikke et før-billede..
Men kan da tage et billede imorgen af hvordan det ser ud nu, og når jeg engang har fået det helt færdigt .

Jeg har køkkenmaling på vandbasis, men det burde man vel også kunne bruge idet det er til et køkken ..
Tror jeg vil male det hvidt istedet for sort, da det ikke skal blive for mørkt ..

En anden ting... Findes der noget man kan smide ovenpå en bordplade??

Anmeld

30. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Okay
Har desværre ikke et før-billede..
Men kan da tage et billede imorgen af hvordan det ser ud nu, og når jeg engang har fået det helt færdigt .

Jeg har køkkenmaling på vandbasis, men det burde man vel også kunne bruge idet det er til et køkken ..
Tror jeg vil male det hvidt istedet for sort, da det ikke skal blive for mørkt ..

En anden ting... Findes der noget man kan smide ovenpå en bordplade??

Jo det vil jeg da tro at du kan bruge, så længe det er maling som kan tåle at blive vasket lidt ekstra på uden at farven smitter af på kluden (eller hvordan det nu skal forklares) Da det jo nok ikk ekan undgåes at blive snusket engang i mellem over vasken eller konfuret..

Mht. bordpladen er der vist ikke så meget at gøre andet end evt. at smide nogle (rustikke) klinker på.... Men hvilke og hvordan man gør det aner jeg ikke..

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Jo det vil jeg da tro at du kan bruge, så længe det er maling som kan tåle at blive vasket lidt ekstra på uden at farven smitter af på kluden (eller hvordan det nu skal forklares) Da det jo nok ikk ekan undgåes at blive snusket engang i mellem over vasken eller konfuret..

Mht. bordpladen er der vist ikke så meget at gøre andet end evt. at smide nogle (rustikke) klinker på.... Men hvilke og hvordan man gør det aner jeg ikke..

Hehe, ja..

Ellers må jeg købe en ny bordplade engang jeg er blevet rigere...

Den ene bordplade har jeg malet hvid.. min plan er at finde en glasplade i samme størrelse, hvor jeg så vil putte blade, lidt tørret frugtet, måske lidt kaffe på bordpladen og så glaspladen ovenpå

Anmeld

31. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Hehe, ja..

Ellers må jeg købe en ny bordplade engang jeg er blevet rigere...

Den ene bordplade har jeg malet hvid.. min plan er at finde en glasplade i samme størrelse, hvor jeg så vil putte blade, lidt tørret frugtet, måske lidt kaffe på bordpladen og så glaspladen ovenpå

Så skal du sørge for at der blive hemetrisk lukket ellers bliver det da noget uhygiejnisk i længden, men ideen er god

Anmeld

31. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Så skal du sørge for at der blive hemetrisk lukket ellers bliver det da noget uhygiejnisk i længden, men ideen er god

Så længe det hele er tørret kan det jo ikke mugne

Men kan jo altid fuge siden foran og sætte lister på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.