Erstatning for køkkenfliser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Vi smurte fliseklæber på så det blev jævn og glat -lod det tørre og malede det med terpentin maling tilsidst.. Har smidt billeder ind (har dog malet det siden, da jeg blev ked af den grå, så i dag har det samme farve som træet..

(I stuen har vi også fliseklæber på -bare med struktur...)

fliseklæber? ovenpå fliserne?

Hvor kan man købe det - og hvordan er prisen?
synes det ser smadder godt ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Stumpen

Ja, jeg vil foreslå at du smøre et tyndt lag på fliserne, som du lader tørre (det er ikke sikkert at du får dækket dem, men det er lige meget) Så smørre du et lag mere på, som så binder til første lag og derved bliver det hele dækket (kan lige tjekke om vi evt. har billeder af forløbet fra stuen eller badeværelset, hvor vi også smurte det på) 

Fliseklæber køber vi i en stor sæk i jem&fix til omkring 100 kr, mener også det kan købes i små poser... (jeg kan ikke huske hvad det hedder, men er i en grå sæk med en rød rude på med sort skrift )

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Ja, jeg vil foreslå at du smøre et tyndt lag på fliserne, som du lader tørre (det er ikke sikkert at du får dækket dem, men det er lige meget) Så smørre du et lag mere på, som så binder til første lag og derved bliver det hele dækket (kan lige tjekke om vi evt. har billeder af forløbet fra stuen eller badeværelset, hvor vi også smurte det på) 

Fliseklæber køber vi i en stor sæk i jem&fix til omkring 100 kr, mener også det kan købes i små poser... (jeg kan ikke huske hvad det hedder, men er i en grå sæk med en rød rude på med sort skrift )

En stor sæk?
Er det så pulver der skal blandes op med vand??
Og vil man ku ha sækken på en cykel?

Anmeld

30. maj 2009

Stumpen

Det havde vi ikke, men smider nogle billeder ind fra badeværelset alligevel, så kan du lige se..

Anmeld

30. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

En stor sæk?
Er det så pulver der skal blandes op med vand??
Og vil man ku ha sækken på en cykel?

Den sæk vi brugte var på ti kilo, så nok ikke lige cykelegnet  Men jeg tror at en pose á 2,5 (mener jeg) er nok og ja det skal blandes op med vand og blandningsforholdet vil jeg tro står på posen for den har jeg ikke lige styr på

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Det havde vi ikke, men smider nogle billeder ind fra badeværelset alligevel, så kan du lige se..

På det sidste billede, kan man der ane fliserne? altså fordybningerne?

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Den sæk vi brugte var på ti kilo, så nok ikke lige cykelegnet  Men jeg tror at en pose á 2,5 (mener jeg) er nok og ja det skal blandes op med vand og blandningsforholdet vil jeg tro står på posen for den har jeg ikke lige styr på

Det er hvertfald en superflot løsning

Anmeld

30. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Det er hvertfald en superflot løsning

Nej det er når det tørrer at du kan se fordybningerne..

Jeg er specielt glad for det vi har lavet i stuen:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Nej det er når det tørrer at du kan se fordybningerne..

Jeg er specielt glad for det vi har lavet i stuen:

Der har i lavet det med mønster i, ikke?? Kan man det?? og hvordan?? Giver jo en vildt fed effekt..

Anmeld

30. maj 2009

Stumpen

Smukkert skriver:

Der har i lavet det med mønster i, ikke?? Kan man det?? og hvordan?? Giver jo en vildt fed effekt..

Du putter godt med klæber på din murerske og laver strukturer på den måde og undgår self. at glatte ud, som vi gjorde i de to andre rum...

Vi flytter indenfor en månede i lejlighed, men er sikker på at næste gang vi køber hus (bor pt til leje hos svigermekanikken), så vil have sådan noget i min stuen igen.. Det ser så godt ud -især om aftenen når vores væglamper er tændt, så giver det et kanont spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.