Erstatning for køkkenfliser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.654 visninger
45 svar
0 synes godt om
30. maj 2009

Smukkert

nu ved jeg godt dette ikke lige omhandler småbørn, men i er jo voksne kloge mennesker ..

Nå, men jeg har de grimmeste fliser i køkkenet i hvid og gul.. Så tænkte på om der findes noget man kan sætte op ovenpå fliserne?

Mener at have set noget i et boligprogram engang.. noget sort noget, helt glat.... Men kan self ikk huske det.....

Havde overvejet noget voksdug og så lime det fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

nu ved jeg godt dette ikke lige omhandler småbørn, men i er jo voksne kloge mennesker ..

Nå, men jeg har de grimmeste fliser i køkkenet i hvid og gul.. Så tænkte på om der findes noget man kan sætte op ovenpå fliserne?

Mener at have set noget i et boligprogram engang.. noget sort noget, helt glat.... Men kan self ikk huske det.....

Du kan også male dem....-griner- nej, ikke mere maling hos dig.. mener godt du kan sætte noget udenpå, det gjorde min far i min lejlighed, men ved sørme ikke hvad han gjorde...
Knus Eva..

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Eva skriver:

Du kan også male dem....-griner- nej, ikke mere maling hos dig.. mener godt du kan sætte noget udenpå, det gjorde min far i min lejlighed, men ved sørme ikke hvad han gjorde...
Knus Eva..

Simon skred fra malerprojektet.. og min mor gider ik hjælpe, så er nødt til selv at gøre det færdigt lidt ad gangen ... ØV!

Godt der findes noget, men vil så gerne vide HVAD

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Smukkert skriver:

ellers kan de jo males!?
og ja, vi må hellere sige at en anden end dig, skal male dem, inden helvede bryder løs herinde
Men jeg mener det er noget med en bestemt grunder der skal på så malingen binder, og så kan de males i alle regnbuens farver
Det kan passende være Simon der gør det, for at hjælpe bare LIDT med bebser under graviditeten!

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Eva skriver:

Knus Eva..

der var vi vist enige..hihi

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

ellers kan de jo males!?
og ja, vi må hellere sige at en anden end dig, skal male dem, inden helvede bryder løs herinde
Men jeg mener det er noget med en bestemt grunder der skal på så malingen binder, og så kan de males i alle regnbuens farver
Det kan passende være Simon der gør det, for at hjælpe bare LIDT med bebser under graviditeten!

Hehe, der er jo fliser og fugemasse.. vil det bliver kønt af male? De er jo glatte, så tror det er nemt at se penselstrøgene..

Well, simon gider ikke hjælpe med noget mere..
Han spildte også maling på gulvet, bordplade og nogle ting, men sagde han ville fjerne det med terpenting bagefter... har han ik gjort

Anmeld

30. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Simon skred fra malerprojektet.. og min mor gider ik hjælpe, så er nødt til selv at gøre det færdigt lidt ad gangen ... ØV!

Godt der findes noget, men vil så gerne vide HVAD

Synd du bor så langt væk...ellers skulle jeg nok have lokket lidt billig maling, pensler og tape ud af min kære far og så have samlet nogle tøser herinde fra...så var du sendt ud i solen og så kunne vi hurtigt male den lejlighed...
Knus til dig...og pas nu godt på Jer begge to...

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Smukkert skriver:

Hehe, der er jo fliser og fugemasse.. vil det bliver kønt af male? De er jo glatte, så tror det er nemt at se penselstrøgene..

Well, simon gider ikke hjælpe med noget mere..
Han spildte også maling på gulvet, bordplade og nogle ting, men sagde han ville fjerne det med terpenting bagefter... har han ik gjort

forstår ham ikke..han er skrup forvirret den dreng
Men mine svigerforældre fik malet klinkerne i deres badeværelse.. det ser super ud - de var røde før, og creme nu...
Så må jeg sgu komme og male for dig (medmindre jeg nu bliver gravid lige om lidt)

Anmeld

30. maj 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

der var vi vist enige..hihi

Ja-griner- man tør jo ikke skrive så meget når det har været så stort et emne...

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Eva skriver:

Synd du bor så langt væk...ellers skulle jeg nok have lokket lidt billig maling, pensler og tape ud af min kære far og så have samlet nogle tøser herinde fra...så var du sendt ud i solen og så kunne vi hurtigt male den lejlighed...
Knus til dig...og pas nu godt på Jer begge to...

sikke vi er enige i dag dog!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.