Stoppe middagslur hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

An&Jo

Nadia&Daniel skriver:

Hun spriger den både over når vi er hjemme en hel dag, eller vist vi er ude.. Tilgengæld er hun tidligere træt om aften, og kommer så lidt tidligere i seng.. En jeg var i mødregruppe med, hun stoppede de hun var lidt over 1½ år. Hun sover slet ikke i weekenderne (kun i dp)

Hold da op, der var Johannes slet slet ikke klar til at droppe luren, men tror vi er på vej den vej nu efterhånden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

An&Jo

PiaVenterNr2 skriver:

Her stoppet det helt af sig selv da hun startet i børnehave. Der havde hun slet ik tid til og sove henne selvom de sagtens kunne komme ind og sove.. 

Så var det kun en meget sjællendt gang i weekenderne..

Johannes starter i børnehave den 1 marts næste år, så det er jo os lige om lidt..

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

132319 skriver:

Min datter har ikke sovet lur i weekenderne siden hun var 20 måneder.

i vuggestuen må hun max sove 1 time, ellers kan jeg slet ikke få hende i seng. Hun er 2 år og 1 måned.

Vi har ingen problemer med at få ham i seng om aftenen overhovedet, uanset om han har sovet eller ej..

Idag opgav jeg kampen pg han kom ud og lege, så nu må vi se hvornår han skal i seng i aften..

Anmeld

28. oktober 2012

Faith

dorthemus skriver:

Shit jeg er misundelig...på den grimme måde

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

B&J skriver:

daniel sover stadig sin lur og det svinger rigtigt meget hvor meget og hvor lidt den lur vare og nogle dage hopper han også over den...

men nu må vi se hvad der sker når han skal starte i børnehave her til den 1januar  der sover de jo inden for

Johannes starter i bh 1 marts, men han sover faktisk som minimum en time når først han falder i søvn, men idag opgav jeg og han fik lov at slippe for luren så er spændt på hvordan resten af dagen forløber

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

MomseJulia skriver:

Vi begyndte med og spinge luren over hver anden dag i den aldre: Men da hun begyndte i børnehave sov hun igen hverdag 

Nu slap han idag, men tror jeg vil snakke med vuggestuen om det imorgen, for i fredags virkede han som m han ikke havde fået lur deroppe nemlig..

Anmeld

28. oktober 2012

spj

Jeg går også og overvejer om min datter skal til at stoppe middagsluren. Hun er 2,5. Det er intet problem at få hende til at sove luren og hun sover gerne 2-3 timer. Hun er også nem nok at få i seng om aften, men her de sidste par uger (faktisk siden hun har fået junior seng) er hun vågnet flere gange om natten og virker fuldstændig frisk. Så jeg tænkte om det er luren der ødelægger nattesøvnen, for hun har altid sovet igennem.
I går droppede vi faktisk luren fordi vi lavede en hel masse og det gik rigtig fint, hun var ingen gang pyller om aften og har sovet hele natten.
I dag har jeg så lagt hende ud at sove, fordi vi skal hjem til nogen i eftermiddag hvor jeg ikke gider have hun er træt.

Det er nok mig der er lidt imod at hun ikke skal sove lur, for det er det eneste tidspunkt på dagen jeg kan slappe af. (har hende hjemme til dagligt + lillebror på 6 uger)

Åh det er svært hvad man skal gøre.

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

Det kunne vi ja, men hvad så om aftenenen når han skal i seng??

Det har ikke gjort nogen forskel når vi har gjort det ved vores søn.

Anmeld

28. oktober 2012

dorthemus

Faith skriver:

Min datter har ALLE dage været en udfordring på søvn. i nat tog hun så 12 timer, det er nærmest aldrig sket før

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

MinBabyOscar <3 skriver:

Oscar sover til middag i dp i ca 1 time , herhjemme sover han ikke så tit til middag på en uge hvor vi har holdt fri sover han måske til middag 2 gange

det er kun fordi de andre børn sover i dp at han sover , han er simpelthen ikke træt til det

han er 22 måneder

Måske jeg bare skal tænke udenfor kassen, og så må vijo forsøge os med at undvære den lur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.