Stoppe middagslur hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.983 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

An&Jo

Ja jeg er lidt i tvivl om hvornår vi skal stoppe med luren herhjemme..

Vi er nået til den fase hvor han egentlig ikke er sådan rigtig træt henover middag, men hvor han bare bliver rigtig pylleret når vi når sidst på eftermiddagen hvis han ikke har fået sin lur..

Jeg ved simpelthen ikke lige hvordan vi skal gribe det an, for indtil nu har jeg insisteret på at han skal sove sin lur, men det bliver os bare sværere og sværere at få ham til at sove den lur.. :/

hvornår stoppede i med luren??

Johannes er 2 år og knap 7 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Christina :-)

An&Jo skriver:

Vi er nået til den fase hvor han egentlig ikke er sådan rigtig træt henover middag, men hvor han bare bliver rigtig pylleret når vi når sidst på eftermiddagen hvis han ikke har fået sin lur..

Jeg ved simpelthen ikke lige hvordan vi skal gribe det an, for indtil nu har jeg insisteret på at han skal sove sin lur, men det bliver os bare sværere og sværere at få ham til at sove den lur.. :/

Elias fylder 3 på tirsdag og han gør det stadig men nogen dage hopper han over

Anmeld

28. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

An&Jo skriver:

den er jo svær da ikke to børn er ens...

Lyt til din mave fornemmelse og lad ikke middags luren blive en kamp, hvis han ikke falder i søvn inden for rimelighedens grænser - så har han nok ikke behov for den lur...

Han vil være træt de første dage, da han lige skal vænne sig til det. Så spis evt før end i plejer...

Frederic smed først middags luren her i marts og han er lige blevet 4 år i sep.

Hvor hans fætter der er 2 mdr yngre end ham, ikke har sovet til middag siden han var 1½ år...

Anmeld

28. oktober 2012

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

Laura (2 år og nogle dage) sover til middag i vuggestuen, men herhjemme kan hun godt finde på at spring den over (andre dage sover hun sent middag)

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

<3Elias<3 skriver:

Elias fylder 3 på tirsdag og han gør det stadig men nogen dage hopper han over

vi har os prøvet at hoppe over luren, men så synes jeg bare vi får en rigtig træls eftermiddag ud af det.. :/

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

Mor til Frederic og Freya skriver:

den er jo svær da ikke to børn er ens...

Lyt til din mave fornemmelse og lad ikke middags luren blive en kamp, hvis han ikke falder i søvn inden for rimelighedens grænser - så har han nok ikke behov for den lur...

Han vil være træt de første dage, da han lige skal vænne sig til det. Så spis evt før end i plejer...

Frederic smed først middags luren her i marts og han er lige blevet 4 år i sep.

Hvor hans fætter der er 2 mdr yngre end ham, ikke har sovet til middag siden han var 1½ år...

Det er ikke som sådan en kamp, altså han brokker sig ikke, han kommer bare ind i stuen igen efter lidt tid, og det gør han gerne et par gange, men det kan da godt være vi skal prøve at springe luren over herhjemme efterhånden..

Synes bare det har givet nogle rigtig trælse eftermiddage når han er sprunget over luren..

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

Nadia&Daniel skriver:

Laura (2 år og nogle dage) sover til middag i vuggestuen, men herhjemme kan hun godt finde på at spring den over (andre dage sover hun sent middag)

Det kan da godt være vi skal prøve at springe over den igen et par gange og se hvad der sker, men de gange vi har forsøgt førhen gik det bare ikke så godt.. :/

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvad med at han får en eftermiddags lur på en times tid i stedet?

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Hvad med at han får en eftermiddags lur på en times tid i stedet?

han har ikke sovet mere end det de sidste par måneder, så det er ikke fordi hans lur er vidlt lang, føler bare stadig at han trænger til den hvis vi ikke skal have ødelagt eftermiddagen..

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

han har ikke sovet mere end det de sidste par måneder, så det er ikke fordi hans lur er vidlt lang, føler bare stadig at han trænger til den hvis vi ikke skal have ødelagt eftermiddagen..

Jamen, mener hvis han ikke er træt til middag, så lade ham vente med at sove luren til om eftermiddagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.