Stoppe middagslur hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

Det kan da godt være vi skal prøve at springe over den igen et par gange og se hvad der sker, men de gange vi har forsøgt førhen gik det bare ikke så godt.. :/

Hun spriger den både over når vi er hjemme en hel dag, eller vist vi er ude.. Tilgengæld er hun tidligere træt om aften, og kommer så lidt tidligere i seng.. En jeg var i mødregruppe med, hun stoppede de hun var lidt over 1½ år. Hun sover slet ikke i weekenderne (kun i dp)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

PiaMorTil2

An&Jo skriver:

Ja jeg er lidt i tvivl om hvornår vi skal stoppe med luren herhjemme..

Vi er nået til den fase hvor han egentlig ikke er sådan rigtig træt henover middag, men hvor han bare bliver rigtig pylleret når vi når sidst på eftermiddagen hvis han ikke har fået sin lur..

Jeg ved simpelthen ikke lige hvordan vi skal gribe det an, for indtil nu har jeg insisteret på at han skal sove sin lur, men det bliver os bare sværere og sværere at få ham til at sove den lur.. :/

hvornår stoppede i med luren??

Johannes er 2 år og knap 7 mdr

Her stoppet det helt af sig selv da hun startet i børnehave. Der havde hun slet ik tid til og sove henne selvom de sagtens kunne komme ind og sove.. 

Så var det kun en meget sjællendt gang i weekenderne..

Anmeld

28. oktober 2012

132319

Min datter har ikke sovet lur i weekenderne siden hun var 20 måneder.

i vuggestuen må hun max sove 1 time, ellers kan jeg slet ikke få hende i seng. Hun er 2 år og 1 måned.

Anmeld

28. oktober 2012

B&J

daniel sover stadig sin lur og det svinger rigtigt meget hvor meget og hvor lidt den lur vare og nogle dage hopper han også over den...

men nu må vi se hvad der sker når han skal starte i børnehave her til den 1januar  der sover de jo inden for

Anmeld

28. oktober 2012

MomseJulia

Vi begyndte med og spinge luren over hver anden dag i den aldre: Men da hun begyndte i børnehave sov hun igen hverdag 

Anmeld

28. oktober 2012

FruHolm <3

An&Jo skriver:

Vi er nået til den fase hvor han egentlig ikke er sådan rigtig træt henover middag, men hvor han bare bliver rigtig pylleret når vi når sidst på eftermiddagen hvis han ikke har fået sin lur..

Jeg ved simpelthen ikke lige hvordan vi skal gribe det an, for indtil nu har jeg insisteret på at han skal sove sin lur, men det bliver os bare sværere og sværere at få ham til at sove den lur.. :/

Oscar sover til middag i dp i ca 1 time , herhjemme sover han ikke så tit til middag på en uge hvor vi har holdt fri sover han måske til middag 2 gange

det er kun fordi de andre børn sover i dp at han sover , han er simpelthen ikke træt til det

han er 22 måneder

Anmeld

28. oktober 2012

Faith

Mine drenge på knap 2½ sover stadig middagslur. De tager ca 2½ time både i dp og hjemme. Det er intet problem at få dem i seng om aftenen selvom de sover lange middagslure. Kl 19 er det godnat og så hører vi ikke et pip fra dem før kl 8 næste morgen.

De kan dog også godt springe middagsluren over. I går var vi til diamantbryllup, og de måtte derfor undvære den. Men de fungerer bedst når de får den.

Regner med vi bliver ved indtil vi kan mærke at de ikke længere har brug for den. Tror på at de nok selv skal give udtryk for når den ikke er nødvendig mere.

Anmeld

28. oktober 2012

dorthemus

Faith skriver:

Mine drenge på knap 2½ sover stadig middagslur. De tager ca 2½ time både i dp og hjemme. Det er intet problem at få dem i seng om aftenen selvom de sover lange middagslure. Kl 19 er det godnat og så hører vi ikke et pip fra dem før kl 8 næste morgen.

De kan dog også godt springe middagsluren over. I går var vi til diamantbryllup, og de måtte derfor undvære den. Men de fungerer bedst når de får den.

Regner med vi bliver ved indtil vi kan mærke at de ikke længere har brug for den. Tror på at de nok selv skal give udtryk for når den ikke er nødvendig mere.

Shit jeg er misundelig...på den grimme måde

Anmeld

28. oktober 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Laura er 3 år og hun sover stadig til middag og skal fortsat gøre det lidt endnu i hvert fald 1 times tid

Anmeld

28. oktober 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Jamen, mener hvis han ikke er træt til middag, så lade ham vente med at sove luren til om eftermiddagen.

Det kunne vi ja, men hvad så om aftenenen når han skal i seng??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.