Jul og dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

MissMaria

Muhmi skriver:

Jeg tror vi køber hende en buket blomster, måske får hun lidt hjemmebag... Men jeg er ikke det store købegavemenneske til en som passer mit barn professionelt... Dog vil jeg da gerne sige at jeg er SUPER glad for vores dpmor og det er faktisk derfor jeg overhovedet overvejer at købe noget til hende

Vi har virkelig fået den bedste dagplejere til vores barn derfor synes jeg også hun skal have en gave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

MissMaria

Tauf skriver:

Vi har også først jul i dp.

Jeg vil give vores en trip trap nisse. Jeg tror det var den fra 10 som hed Elias ligesom vores søn:-):-)

Jeg vil prøve at tjekke om en af nisserne hedder Oskar - så kunne det i hvert fald godt være en idé

Anmeld

27. oktober 2012

Kvist

MissMaria skriver:

Vores søn er startet i DP i år.... Derved også første jul han er i DP
Derfor vil jeg lige høre, giver børnene dagplejemoren julegave ?

I vores søns DP går alle 4 unger sammen om en gave til hende, hun får både julegave og fødselsdagsgave.. Vi går også sammen når en af ungerne har fødselsdag og når de holder og skal i børnehave og giver en gave..

Anmeld

27. oktober 2012

BellaCiinea

MissMaria skriver:

Vores søn er startet i DP i år.... Derved også første jul han er i DP
Derfor vil jeg lige høre, giver børnene dagplejemoren julegave ?

Gi en lille kurv med lidt godter i =) noget julemarmelade osv.. det kan man altid bruge.. 

Anmeld

28. oktober 2012

MissMaria

Kvist skriver:

I vores søns DP går alle 4 unger sammen om en gave til hende, hun får både julegave og fødselsdagsgave.. Vi går også sammen når en af ungerne har fødselsdag og når de holder og skal i børnehave og giver en gave..

Det lyder smart - vi kender bare ikke de andre forældre..

Anmeld

28. oktober 2012

MissMaria

IsabellaCiinea skriver:

Gi en lille kurv med lidt godter i =) noget julemarmelade osv.. det kan man altid bruge.. 

Flere har foreslået det - det er helt sikkert en mulighed

Anmeld

28. oktober 2012

frk andreasen

Min datters dp mor gav børnene julegaver. Vi gav julekort
Vh Tanja

Anmeld

28. oktober 2012

SHERO

I år er det sidste år i dagplejen for trolden starter BH 1. januar så i år får hun en gave, har hun ikke de andre år. Tænker som de andre hun får en trip trap nisse der hedder Elias og lidt mundgodt men nu må vi se.

Jeg har valgt ikke at give gaver de 2 sidste år. En anden mor fra dagplejen har heller ikke gjort så tænkte det nok bare var sådan man gjorde

Anmeld

28. oktober 2012

MyLove E

MissMaria skriver:

Jeg vil prøve at tjekke om en af nisserne hedder Oskar - så kunne det i hvert fald godt være en idé

http://www.rikkitikkishop.dk/system/mobil/mobil_pr oduct_info.php?products_id=1814

Her er en Oskar:-)

Anmeld

28. oktober 2012

6800

Madicken får både fødselsdagsgave og julegave af hendes dp, så vi giver selvfølgelig også til hende....sidste år fik hun en personlig julekugle til juletræet, hvor der på den ene side stod "verdens bedste dagplejemor" og den anden side "Madicken", på båndet stod der "Tak fordi du giver mig en tryg hverdag med masser af gode oplevelser - knus fra Madicken"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.