Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
oerbaek skriver: skal jeg gøre og i lige måde
skal jeg gøre og i lige måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Kigger lige med, det er også min søns første jul i dp.
Kigger lige med, det er også min søns første jul i dp.
MissMaria skriver: Helt i orden Der er bare rigtig mange første-gangs-ting når man bliver forældre
Helt i orden Der er bare rigtig mange første-gangs-ting når man bliver forældre
ja det er der, det kan jeg godt huske, men man tænker ikke så meget over tingene som flergangs mor syns jeg
MissMaria skriver: Det lyder som en god gave
Det lyder som en god gave
Ja
hun har seæv kæreste og en teenage søn , så er der lige serveret lidt familiehygge til dem
Jeg tror vi køber hende en buket blomster, måske får hun lidt hjemmebag... Men jeg er ikke det store købegavemenneske til en som passer mit barn professionelt... Dog vil jeg da gerne sige at jeg er SUPER glad for vores dpmor og det er faktisk derfor jeg overhovedet overvejer at købe noget til hende
Vi giver gaver. Hun giver også både fødsesldags- og julegaver til børnene.
Sidste jul fik hun en Trip Trip nisse og til sin fødselsdag en lækker bodylotion fra Lancome.I år ved jeg ikke helt, hvad det skal være...
MissMaria skriver: Vores søn er startet i DP i år.... Derved også første jul han er i DP Derfor vil jeg lige høre, giver børnene dagplejemoren julegave ?
Vores søn er startet i DP i år.... Derved også første jul han er i DP Derfor vil jeg lige høre, giver børnene dagplejemoren julegave ?
Anton gav hans DP'er Trip Trap nissen "Anton" sidste jul
Han har også både fået julegave (et puslespil) og fødselsdagsgave (en god bog) af DP'eren
Tauf skriver: Vi har også først jul i dp. Jeg vil give vores en trip trap nisse. Jeg tror det var den fra 10 som hed Elias ligesom vores søn:-):-)
Vi har også først jul i dp. Jeg vil give vores en trip trap nisse. Jeg tror det var den fra 10 som hed Elias ligesom vores søn:-):-)
Vi gav også "Anton" nissen til Antons DP sidste jul
K&S skriver: Anton gav hans DP'er Trip Trap nissen "Anton" sidste jul Han har også både fået julegave (et puslespil) og fødselsdagsgave (en god bog) af DP'eren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128