Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissMaria skriver: Vores søn er startet i DP i år.... Derved også første jul han er i DP Derfor vil jeg lige høre, giver børnene dagplejemoren julegave ?
Vores søn er startet i DP i år.... Derved også første jul han er i DP Derfor vil jeg lige høre, giver børnene dagplejemoren julegave ?
Godt spørgsmål Tror lidt det er en individuel sag faktisk - vi er så glade for vores, så det er til overvejelse herhjemme Bare en lille ting!
HeidiØ skriver: Godt spørgsmål Tror lidt det er en individuel sag faktisk - vi er så glade for vores, så det er til overvejelse herhjemme Bare en lille ting!
MissMaria skriver: Vi har nemlig også verdens bedste dagpleje mor Så ville gerne give hende noget - men synes det svært at finde på noget
Vi har nemlig også verdens bedste dagpleje mor Så ville gerne give hende noget - men synes det svært at finde på noget
Ja nemlig! Vi må lige hoppe i tænkeboks
HeidiØ skriver: Ja nemlig! Vi må lige hoppe i tænkeboks
Vi giver vores søns dp mor jule og fødselsdags gave, vi har privat dp. Vores søn får også gaver fra hende.
Jeg ved ikke om man må hvis det er kommunal dp, der er jo så mange regler ved kommunen.
Oscar's dagplejemor får en julekurv med en flaske vin, julebag , lidt chokolade/konfekt , en nisse og så en tegning fra Oscar
Vi giver vores søns dp mor jule og fødselsdags gave, vi har privat dp. Vores søn får også gaver fra hende. Jeg ved ikke om man må hvis det er kommunal dp, der er jo så mange regler ved kommunen.
Oscars gamle pd mor var kommunal hun fik herfra og han fik både julegave og fødselsdagsgave af hende
Hende han er ved nu er også kommunal ig hun får også
TeamRocket skriver: Hun får lov at låne min fantastiske rolling og får penge for det oven i købet, så gave nej det giver vi ikke. Kunne godt ha fundet på det med den gamle dp- børnene var så meget mere end et arbejde for hende.
Hun får lov at låne min fantastiske rolling og får penge for det oven i købet, så gave nej det giver vi ikke. Kunne godt ha fundet på det med den gamle dp- børnene var så meget mere end et arbejde for hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128