Jul og dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

oerbaek

vi har alle de år vores børn har været i dagpleje givet gave til jul, også selvom hun er kommunal.

Det har været lidt forskelligt hvad hun/de (de fordi var har haft 3 forskellige til vores 3 drenge, nu er vores sidste dreng rykket dagpleje så han er kommet hen hvor vores den mellemste søn var)

i år skal hun have en helt speciel gave for hun er bare super fantastisk for vores dreng, og han elsker at være hos hende. hvad det bliver ved jeg dog ikke endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

MissMaria

GitteC78 skriver:

Vi giver vores søns dp mor jule og fødselsdags gave, vi har privat dp. Vores søn får også gaver fra hende.

Jeg ved ikke om man må hvis det er kommunal dp, der er jo så mange regler ved kommunen.

Vores søn går i kommunal DP - han fik gave til sin fødselsdag om de får julegave ved jeg jo ikke endnu

Men vi overvejer at give hende en gave... Hvis du vil, må du meget gerne dele hvad hun skal have i julegave - kunne nemlig godt bruge noget inspiration

Anmeld

27. oktober 2012

MissMaria

MinBabyOscar <3 skriver:

Oscar's dagplejemor får en julekurv med en flaske vin, julebag , lidt chokolade/konfekt , en nisse og så en tegning fra Oscar

Det lyder som en god gave

Anmeld

27. oktober 2012

MissMaria

oerbaek skriver:

vi har alle de år vores børn har været i dagpleje givet gave til jul, også selvom hun er kommunal.

Det har været lidt forskelligt hvad hun/de (de fordi var har haft 3 forskellige til vores 3 drenge, nu er vores sidste dreng rykket dagpleje så han er kommet hen hvor vores den mellemste søn var)

i år skal hun have en helt speciel gave for hun er bare super fantastisk for vores dreng, og han elsker at være hos hende. hvad det bliver ved jeg dog ikke endnu

Okay, vil også gerne give vores noget - synes bare det svært lige at finde på hvad det kunne være

Anmeld

27. oktober 2012

oerbaek

MissMaria skriver:

Okay, vil også gerne give vores noget - synes bare det svært lige at finde på hvad det kunne være

tidligere har hun fået en gavekurv med lidt lysestager, lidt te, kaffe chokolade, ja sådanne lidt generelt hygge hvad der lige passede til hende. men nu er den jo brugt så i år skal hun have noget andet. 

Anmeld

27. oktober 2012

MissMaria

oerbaek skriver:

tidligere har hun fået en gavekurv med lidt lysestager, lidt te, kaffe chokolade, ja sådanne lidt generelt hygge hvad der lige passede til hende. men nu er den jo brugt så i år skal hun have noget andet. 

En anden foreslog også en kurv - synes det lyder som en god idé - må se om jeg kan finde et sted og købe sådanne en, hvis jeg ikke finder på noget andet - der jo heldigvis noget tid endnu

Anmeld

27. oktober 2012

oerbaek

MissMaria skriver:

En anden foreslog også en kurv - synes det lyder som en god idé - må se om jeg kan finde et sted og købe sådanne en, hvis jeg ikke finder på noget andet - der jo heldigvis noget tid endnu

ja det er med at starte med at finde på hvad hun skal have i god tid jeg skal også i tænke boks  

Anmeld

27. oktober 2012

MissMaria

oerbaek skriver:

ja det er med at starte med at finde på hvad hun skal have i god tid jeg skal også i tænke boks  

Sig endelig til - hvis du finder på en super idé

Anmeld

27. oktober 2012

oerbaek

MissMaria skriver:

Sig endelig til - hvis du finder på en super idé

skal jeg gøre og i lige måde  

Anmeld

27. oktober 2012

Benjamins'mor

Kigger lige med, det er også min søns første jul i dp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.