Bruger i Voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

frk-stoltze

vitapigen skriver:

Vi købte en brugt original voksi pose til 450 kr med pladen til, da min datter var 3 mdr gammel og var vokset ud af liften. Det er det bedste køb jeg nogensinde har købt

Om vinteren havde hun bare sit alm tøj på. Ud over det en strik trøje, elefanthue, og vanter (hvis hun gad beholde dem på )

Om foråret/efteråret havde hun bare ben hvis der var over 15 grader og havde kun en lille tynd elefanthue på og ingen striktrøje

I sommerperioden har vi ikke brugt den

Smiler fedt, men søn voksede ud af liften for længst og han er først 3 mdr imorgen (stor dreng)
Men tror da helt klar jeg skal ud og have købt sådan en

Tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

frk-stoltze

tarkoflen skriver:

Jeg følger lige med

Jeg har fået lov til at købe en original voksi af en veninden der aldrig har brugt den, fordi hun købte voksi soveposen i stedet for

Der er jo både en sommer og vinterdyne til, så jeg tænker, at den kan bruges hele året! Det er jo uld, så baby kan ånde i den og det er bedre hvis man har et allergibarn!

Der findes også en anden der er i uld, men kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder

Ja vil også gerne have en orginal, så han kan ånde i den, for han koger over i fleece, fordi han ikk kan ånde i det.

Tak for svar

Anmeld

28. oktober 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Fedt tusind tak, ja min søn er også en meget varm dreng, og synes bare ikk det er til at pakke ham ind ordenlig efter vejret, og så tænkte jeg det måtte være rare at sove i sådan en uden alt mulig tøj.

det tror jeg også det er  elna sover i altfald godt i den 

Anmeld

28. oktober 2012

Skouboe

frk-stoltze skriver:

Oki har også kun hørt godt om den, så tror jeg må ug og anskaffe mig sådan en

Tak for svar

Hvis du er på jagt efter en brugt har jeg min med tilhørende lammeskind og sommerdyne til salg.

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Skouboe skriver:

Hvis du er på jagt efter en brugt har jeg min med tilhørende lammeskind og sommerdyne til salg.

Kan du sende mig billeder af den og er der vinter uld dyne også?

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

det tror jeg også det er  elna sover i altfald godt i den 

Nu har jeg skrevet på en del, så ser vi om jeg får fat i en.

Anmeld

28. oktober 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Nu har jeg skrevet på en del, så ser vi om jeg får fat i en.

god ide

http://www.youtube.com/watch?v=TaLlGMFDqzM

http://www.youtube.com/watch?v=XCnl_p2A7ek

disse to links hjalp mig til at finde ud af hvordan man binder den bedst til de små... den ene hvordan de små ligger bedst og den anden hvordan man kan buge den når det bliver varmere

Anmeld

28. oktober 2012

Skouboe

frk-stoltze skriver:

Kan du sende mig billeder af den og er der vinter uld dyne også?

Ja, og dynen er stadig helt blød og lækker. Gamle ulddyner kan odt blive filtede, det er den her slet ikke. 

Du kan se den her: https://www.baby.dk/debat/188297pi1/babyudstyr/diverse-vinterudstyr-vokispose-koerepose.aspx#GoToMessage

Anmeld

28. oktober 2012

Camulla

frk-stoltze skriver:

Som overskriften siger, "Bruger i voksipose til jeres små?"

Overvejer meget at købe det til min søn, men vil gerne høre lidt om jeres erfaringer

Og hvor meget tøj får jeres på, når de skal ud og sove i voksiposen?

Vi bruger også Voksi og er meget glade for den. Vores drenge sover meget bedre i den end bare med en dyne. Der er stor forskel

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Camulla skriver:

Vi bruger også Voksi og er meget glade for den. Vores drenge sover meget bedre i den end bare med en dyne. Der er stor forskel

Fedt tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.