Bruger i Voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.867 visninger
42 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

frk-stoltze

Som overskriften siger, "Bruger i voksipose til jeres små?"

Overvejer meget at købe det til min søn, men vil gerne høre lidt om jeres erfaringer

Og hvor meget tøj får jeres på, når de skal ud og sove i voksiposen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

eliasogmor

frk-stoltze skriver:

Overvejer meget at købe det til min søn, men vil gerne høre lidt om jeres erfaringer

vi gør... vi har en katvig mpd pose.. han får sit tøj på og en hue og en fleecetrøje...

Anmeld

27. oktober 2012

MyBigWish

frk-stoltze skriver:

Vi bruger også voksi og er rigtig glad for den! vores søn får bare en eksta trøje, vanter og hue på og så er han dejlig varm når han har sovet  

Anmeld

27. oktober 2012

Clisolka

frk-stoltze skriver:

Jeps det gjorde jeg  Jeg brugte sidste år en kørepose til hendes lure i barnevognen. Nu fylder hun snart 2, så det er slut med at sove barnevogn i vuggestuen. Herhjemme har det ikke været muligt at sove i barnevogn fra i sommers 

Anmeld

27. oktober 2012

frk-stoltze

Babymor2010 skriver:

Jeps det gjorde jeg  Jeg brugte sidste år en kørepose til hendes lure i barnevognen. Nu fylder hun snart 2, så det er slut med at sove barnevogn i vuggestuen. Herhjemme har det ikke været muligt at sove i barnevogn fra i sommers 

Oki hvilken slags dyne ligger der i en kørepose?

Og vil du anbefale det?

Anmeld

27. oktober 2012

frk-stoltze

MyBigWish skriver:

Vi bruger også voksi og er rigtig glad for den! vores søn får bare en eksta trøje, vanter og hue på og så er han dejlig varm når han har sovet  

Oki har han bukser på eller bare kune overdel?

Anmeld

27. oktober 2012

frk-stoltze

eliasogmor skriver:

vi gør... vi har en katvig mpd pose.. han får sit tøj på og en hue og en fleecetrøje...

Oki, er det ikk bare en alm. dyne der er i dem?

Vil gerne ha en med ulddyne, fordi min søn er meget varm, og han kan ikk ånde i fleece, så vil helst ha uld til ham.

Anmeld

27. oktober 2012

MyBigWish

frk-stoltze skriver:

Oki har han bukser på eller bare kune overdel?

Han har bare hans almindelige bukser på den er rigtig varm.. 

Anmeld

27. oktober 2012

modesty

Jeg elllsssker min voksi. Min søn brugte den i barnevognen sidste år, og i klapvognen i år. 

Han havde bare sit almindelige bomuldstøj på, og hue og vanter, da han insisterede på at have hænderne ude af posen. På de lune vinterdage havde han faktisk bare ben. Og på de absolut koldeste vinterdage havde han en ulden cardigan på også - men det var måske i alt en uge ud af hele sidste vinter.

Det er SÅ meget nemmere end at skulle pakke baby ind i alt muligt inden man skal ud. Det tager to sekunder og så er man klar. Plus, hvis baby sover når man kommer hjem igen, kan man bare åbne posen så baby ikke koger over, i modsætning til hvis de er pakket ind i uldtøj.

Jeg vil helt klart anbefale en ægte voksi, da de er uld. Man kan købe dem brugt på dba til omkring 500 kr.

Anmeld

27. oktober 2012

eliasogmor

frk-stoltze skriver:

Oki, er det ikk bare en alm. dyne der er i dem?

Vil gerne ha en med ulddyne, fordi min søn er meget varm, og han kan ikk ånde i fleece, så vil helst ha uld til ham.

Det er en ulddyne:/)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.