Bruger i Voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

Aagaard

Vi har siden hun blev født brugt en combi pose - og vi skiftede til vinterdynen (dundyne der er vildt tyk og floffy) i sep fra et bomuldstæppe i posen over sommeren ( i de varmeste måneder var der ingen dyne i) - vi har været/er vildt glade for den Hun sover i sit almindelige tøj med en striktrøje/fleecetrøje og så en bomuldshat + vanter her det er blevet så koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Skifreaken

Jeg har et par poser, men ikke rigtig voksi, men samme stil.

Jeg prøvede dem en enkelt gang, men min søn er så urolig inden han falder i søvn, at han havner med et eller to ben uden for posen inden han falder i søvn og så er det altså ikke nemt at putte dem tilbage uden at han vågner Men ville gerne han kunne bruge dem. Har en ide om at de er varmere og synes det ser så hyggeligt ud :p

Anmeld

27. oktober 2012

vitapigen

Vi købte en brugt original voksi pose til 450 kr med pladen til, da min datter var 3 mdr gammel og var vokset ud af liften. Det er det bedste køb jeg nogensinde har købt

Om vinteren havde hun bare sit alm tøj på. Ud over det en strik trøje, elefanthue, og vanter (hvis hun gad beholde dem på )

Om foråret/efteråret havde hun bare ben hvis der var over 15 grader og havde kun en lille tynd elefanthue på og ingen striktrøje

I sommerperioden har vi ikke brugt den

Anmeld

27. oktober 2012

vitapigen

Skifreaken skriver:

Jeg har et par poser, men ikke rigtig voksi, men samme stil.

Jeg prøvede dem en enkelt gang, men min søn er så urolig inden han falder i søvn, at han havner med et eller to ben uden for posen inden han falder i søvn og så er det altså ikke nemt at putte dem tilbage uden at han vågner Men ville gerne han kunne bruge dem. Har en ide om at de er varmere og synes det ser så hyggeligt ud :p

Er der ikke bindebånd, så han ikke kan spjætte med fødderne? I en original voksi er der så mange bindebånd at det er umuligt at få fødderne udenfor

Anmeld

27. oktober 2012

tarkoflen

Jeg følger lige med

Jeg har fået lov til at købe en original voksi af en veninden der aldrig har brugt den, fordi hun købte voksi soveposen i stedet for

Der er jo både en sommer og vinterdyne til, så jeg tænker, at den kan bruges hele året! Det er jo uld, så baby kan ånde i den og det er bedre hvis man har et allergibarn!

Der findes også en anden der er i uld, men kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder

Anmeld

27. oktober 2012

Frk.S

Altså det er ikke en voksi vi har, men noget lignende. Duniduo, mener jeg den hedder.

Vi er super glade for den, og Freja sover som en drøm i den.
Hun får en ekstra trøje eller lille jakke, samt hue og vanter på (ud over hendes normale tøj) og så bare i posen, så har hun en dejlig temperatur når hun kommer ind.

Anmeld

27. oktober 2012

tarkoflen

Frk.S skriver:

Altså det er ikke en voksi vi har, men noget lignende. Duniduo, mener jeg den hedder.

Vi er super glade for den, og Freja sover som en drøm i den.
Hun får en ekstra trøje eller lille jakke, samt hue og vanter på (ud over hendes normale tøj) og så bare i posen, så har hun en dejlig temperatur når hun kommer ind.

Har du brugt den i sommermånederne? For det er er vist også en uld en, er det ikke?

Anmeld

27. oktober 2012

Frk.S

tarkoflen skriver:

Har du brugt den i sommermånederne? For det er er vist også en uld en, er det ikke?

Vi har en dun dyne til.

Her i sommer har vi haft en sommerdyne i. Nærmest bare sådan et tyndt vattæppe.

Anmeld

27. oktober 2012

tarkoflen

Frk.S skriver:

Vi har en dun dyne til.

Her i sommer har vi haft en sommerdyne i. Nærmest bare sådan et tyndt vattæppe.

Super, tak for hjælpen

Anmeld

27. oktober 2012

Pige2009

frk-stoltze skriver:

Som overskriften siger, "Bruger i voksipose til jeres små?"

Overvejer meget at købe det til min søn, men vil gerne høre lidt om jeres erfaringer

Og hvor meget tøj får jeres på, når de skal ud og sove i voksiposen?

JA! Laura har brugt sin siden fødslen og bruger den stadig, selvom hun L lige er fyldt 3 år i torsdags Når det har været koldest, har hun haft fleece varmer vi har virkelig været glade for vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.