Bruger i Voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

Kay

nu er vores pige meget varm... men vi bruger voksien nu... med sommerdyne i og der har hun bare sit almindelige tøj på  senere får hun uld-dynen i og hvis det bliver for koldt får hun mere tøj på... og nååår ja hun har også vanter og en lille uld elefanthue på... hun får nemlig altid gravet de små hænder ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Skouboe

Jeg brugte voksi til vores ældste og det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Hun elskede den indtil hun voksede ud af den da hun blev 2 (jeg har meget lange børn). Jeg brugte et lammeskind under den og så ellers bare hue og vanter og en ekstra trøje når det var meget koldt.

Vores yngste blev aldrig gode venner med barnevognen, så hun brugte den slet ikke.

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Baagøe skriver:

JA! Laura har brugt sin siden fødslen og bruger den stadig, selvom hun L lige er fyldt 3 år i torsdags Når det har været koldest, har hun haft fleece varmer vi har virkelig været glade for vores

Oki tusind tak for svar.

Er det en agte voksi med ulddyne?

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

eliasogmor skriver:

Det er en ulddyne:/)

nå oki

Ihh tror jeg må ud og indvistere i sådan en

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

modesty skriver:

Jeg elllsssker min voksi. Min søn brugte den i barnevognen sidste år, og i klapvognen i år. 

Han havde bare sit almindelige bomuldstøj på, og hue og vanter, da han insisterede på at have hænderne ude af posen. På de lune vinterdage havde han faktisk bare ben. Og på de absolut koldeste vinterdage havde han en ulden cardigan på også - men det var måske i alt en uge ud af hele sidste vinter.

Det er SÅ meget nemmere end at skulle pakke baby ind i alt muligt inden man skal ud. Det tager to sekunder og så er man klar. Plus, hvis baby sover når man kommer hjem igen, kan man bare åbne posen så baby ikke koger over, i modsætning til hvis de er pakket ind i uldtøj.

Jeg vil helt klart anbefale en ægte voksi, da de er uld. Man kan købe dem brugt på dba til omkring 500 kr.

Fedt det var lige sådan et svar jeg skulle bruge

Er ved at være overbevist om, at jeg skal have invisteret i sådan en

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

MyBigWish skriver:

Han har bare hans almindelige bukser på den er rigtig varm.. 

oki, ja det er nemlig det jeg har hørt de er.

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

nu er vores pige meget varm... men vi bruger voksien nu... med sommerdyne i og der har hun bare sit almindelige tøj på  senere får hun uld-dynen i og hvis det bliver for koldt får hun mere tøj på... og nååår ja hun har også vanter og en lille uld elefanthue på... hun får nemlig altid gravet de små hænder ud 

Fedt tusind tak, ja min søn er også en meget varm dreng, og synes bare ikk det er til at pakke ham ind ordenlig efter vejret, og så tænkte jeg det måtte være rare at sove i sådan en uden alt mulig tøj.

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Skouboe skriver:

Jeg brugte voksi til vores ældste og det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Hun elskede den indtil hun voksede ud af den da hun blev 2 (jeg har meget lange børn). Jeg brugte et lammeskind under den og så ellers bare hue og vanter og en ekstra trøje når det var meget koldt.

Vores yngste blev aldrig gode venner med barnevognen, så hun brugte den slet ikke.

Oki har også kun hørt godt om den, så tror jeg må ug og anskaffe mig sådan en

Tak for svar

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Aagaard skriver:

Vi har siden hun blev født brugt en combi pose - og vi skiftede til vinterdynen (dundyne der er vildt tyk og floffy) i sep fra et bomuldstæppe i posen over sommeren ( i de varmeste måneder var der ingen dyne i) - vi har været/er vildt glade for den Hun sover i sit almindelige tøj med en striktrøje/fleecetrøje og så en bomuldshat + vanter her det er blevet så koldt

oki tak for svar

Anmeld

28. oktober 2012

frk-stoltze

Skifreaken skriver:

Jeg har et par poser, men ikke rigtig voksi, men samme stil.

Jeg prøvede dem en enkelt gang, men min søn er så urolig inden han falder i søvn, at han havner med et eller to ben uden for posen inden han falder i søvn og så er det altså ikke nemt at putte dem tilbage uden at han vågner Men ville gerne han kunne bruge dem. Har en ide om at de er varmere og synes det ser så hyggeligt ud :p

oki tak for svar vil se om jeg kan finde en brugt måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.