Skøn tråd... 
Jeg har indenfor de sidste par år fået opfyldt en stor del af mine drømme. Efter at have været alenemor i 6 år, mødte jeg min mand for to år siden. Vi købte hus og blev gift for et år siden. Og skal have baby om to måneder.
Min uddannelse tog jeg for mange år siden. Jeg har været i mit nuværende job i 7 år, og glæder mig til en pause i form af et års barselsorlov snart. Det er sandsynligt at der kommer til at ske nogle ændringer på arbejdet imens jeg er væk, så jeg kommer forhåbentlig til at glæde mig til at komme tilbage til det gamle, men måske samtidig noget nyt og spændende.
Med job, hus, to biler, ok økonomi er der ikke så meget at drømme om på den front - men selvfølgelig kunne det da være skønt hvis gæld til hus mm var betalt. 
Mine drømme lige pt går nok mest på at kunne bevare det jeg har. Vil gerne kunne blive ved med at have det så godt som nu med min dejlige mand.
Vil gerne kunne bevare mit gode forhold til min søns far og hans kæreste, og forhåbentlig give sønnen en opvækst dom han selv vil se tilbage på som tryg og god, selvom hans mor og far ikke bor sammen.
At vi forsætter med at have det godt og have overskud til at nyde livet.
Måske på sigt gå ned i tid på arbejdet, så den kommende baby ikke skal være hende der altid bliver afleveret tidligt i institution og hentet sent, som min søn har været.
Måske endda en baby mere hen af vejen - før vi bliver for gamle! 
På længere sigt at økonomien stadig ser god ud, så vi kan gøre hvad vi har lyst til og give vores børn de ting vi gerne vil. Og ha' overskud til at nyde vores alderdom sammen når vi når der til.
Anmeld