Hvad er dine planer for livet? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

GønskE

MariaKyedDK skriver:

I mit liv lige nu er jeg ved at få fortiden bearbejdet , så jeg netop kan komme videre med mit liv , og det liv jeg gerne vil have

Men jeg vil gerne om snart være færdig med min kontoruddannelse, få et lækkert job inden få kontor

jeg har også en drøm om at blive plejefamilie men det skal være når jeg har bearbejdet hele min fortid og er på rette spor, og så vil jeg enormt gerne have 2 børn mere, OG jeg vil gerne have 1 eller 2 chihuahua hunde mere, så vi kan lave smukke langhårede chihuahua hvalpe

jeg vil rigtig gerne have nogen fede venskaber, da de er utrolige vigtige i livet ( for mig ) så det arbejder jeg også meget på...

og så vil jeg gerne have et lækkert HUS, ikke for stort og bestemt ikke for småt, så jeg kan få min stil totalt

et kørekort og en bil, og en masse andet vil jeg også rigtig gerne få ud af mit liv ....

jeg vil rigtig gerne GIFTES også  

ja der er mange ting jeg gerne vil med mit liv

det vigtigste for mig er min søn

Du kan gå ind på 123hjemmeside.dk/StambogsChihuahua - det er min tæve som skal ha hvalpe nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

GønskE

Alle er set og læst, ingen glemt, men fantastiske ting og drømme - hvor fedt det er så individuelt for hver person  

bare lige for mange at svare på alle.

men kom frisk, skriv endelig flere indlæg!

Anmeld

26. oktober 2012

GønskE

Op 

Anmeld

26. oktober 2012

mulle85

jamen pt har jeg egenlig alt jeg ku ønske mig, har lige fået en bette dreng for 13 dage siden, har en på 3 og manden i mit liv og vi er lykkelige, efter barsel fortsætter jeg uddannelse som sosu hjælper, flere børn engang i fremtiden muligvis og ja så hius og de almindelige ting engang, men pt nyder jeg bare livet med min dejlige familie andet behøves jeg ikke nu!

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

På trods af min unge alder har jeg efterhånden realiseret de fleste af mine drømme. Men nogle af dem skal der da bygges videre på. Dvs. Laura skal være storesøster. Manden siger 1mere jeg siger tre mere Vi får se hvor vi ender.. Vi har drømme huset, lykkeligt gift og været sammen i ti år så mine drømme går på at vi bare skal nyde hinanden til vi ikke kan mere og alt andet er bonus

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

GønskE skriver:

Du kan gå ind på 123hjemmeside.dk/StambogsChihuahua - det er min tæve som skal ha hvalpe nu

Jeg har selv en Tæve

Anmeld

26. oktober 2012

GønskE

MariaKyedDK skriver:

Jeg har selv en Tæve

Nå okaj :-)

Anmeld

27. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hyggelig tråd

Jeg er uddannet Social- og Sundhedshjælper, men har desværre ikke kunne finde fast job, så jeg er ned ved at tage et grundforløb indenfor Ernæringsassistent+ Elite.
Jeg har en dattet på 3 1/2 som jeg bor alene med. Har hus, have og bil.
Jeg elsker singel livet, MEN jeg vil virkelig lyve hvis jeg sagde at et af de størtste ønsker er at få en kæreste samt flere børn.
Men indtil kæresten kommer, vil jeg fortsat kæmpe, samt drømme videre om snart at kan klare mig selv uden selv at skal vende hver 5 øre inden den blir brugt. Det er frygteligt, men selvfølgelig også sundt at have prøvet.
Eller hvad der har med udd/ arb at gøre ønsker jeg på et tidspunkt at komme til at arbejde med Unge Mødre

Men ingen tvivl - jeg nyder livet som det er nu. Jeg har jo alt til at kan leve !!
Men der er stadig drømme og store savn

Anmeld

27. oktober 2012

FruK

Skøn tråd... 

Jeg har indenfor de sidste par år fået opfyldt en stor del af mine drømme. Efter at have været alenemor i 6 år, mødte jeg min mand for to år siden. Vi købte hus og blev gift for et år siden. Og skal have baby om to måneder. 

Min uddannelse tog jeg for mange år siden. Jeg har været i mit nuværende job i 7 år, og glæder mig til en pause i form af et års barselsorlov snart. Det er sandsynligt at der kommer til at ske nogle ændringer på arbejdet imens jeg er væk, så jeg kommer forhåbentlig til at glæde mig til at komme tilbage til det gamle, men måske samtidig noget nyt og spændende. 

Med job, hus, to biler, ok økonomi er der ikke så meget at drømme om på den front - men selvfølgelig kunne det da være skønt hvis gæld til hus mm var betalt. 

Mine drømme lige pt går nok mest på at kunne bevare det jeg har. Vil gerne kunne blive ved med at have det så godt som nu med min dejlige mand. 

Vil gerne kunne bevare mit gode forhold til min søns far og hans kæreste, og forhåbentlig give sønnen en opvækst dom han selv vil se tilbage på som tryg og god, selvom hans mor og far ikke bor sammen.

At vi forsætter med at have det godt og have overskud til at nyde livet.

Måske på sigt gå ned i tid på arbejdet, så den kommende baby ikke skal være hende der altid bliver afleveret tidligt i institution og hentet sent, som min søn har været.

Måske endda en baby mere hen af vejen - før vi bliver for gamle! 

På længere sigt at økonomien stadig ser god ud, så vi kan gøre hvad vi har lyst til og give vores børn de ting vi gerne vil. Og ha' overskud til at nyde vores alderdom sammen når vi når der til. 

Anmeld

27. oktober 2012

Loa

Mine planer?

Blive færdig som lægesekretærelev, få fast arbejde, uddanne mig videre efter nogle år, og blive evt. ledende lægesekretær eller lign.

At man mand bliver stats. aut. revisor (som han er i fuld gang med)

At vi får barn nr. 2 og måske 3 på et tidspunkt.

At vi køber drømmehuset.

At vi har økonomisk frihed til at rejse to gange om året.

At vores barn/børn bliver glade, sunde, selvsikre og gode mennekser

Dét er min plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.