Hvad er dine planer for livet? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

GønskE

Hej ladies

nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet  

kan selv starte: 

jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie  

din tur: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

livhemdrup

GønskE skriver:

Hej ladies

nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet  

kan selv starte: 

jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie  

din tur: 

Min fremtid ser desværre ik så lys ud men mit højeste ønske er at jeg ikke kommer til at sidde i min kørerstol hver dag før mine børn er store men ka nøjes med den på dårlige som jeg gør nu. 

Anmeld

26. oktober 2012

Jupiter

Det kommer bare til at lyde sååå kedeligt, men jeg drømmer bare om at være lykkelig resten af livet.

Lige nu har jeg alt hvad jeg elsker: kæreste, hus, hunde, familie, job/uddannelse og baby på vej.

Jeg håber bare at få lov at beholde det hele, og kunne nyde det!

Man bruger så uendeligt meget tid på at bekymre sig, og tænke på fremtiden, og ønske sig alt det man ikke har. Det gider jeg bare ikke mere - det har jeg gjort rigeligt af, så nu er det slut!

I'm just gonna be HAPPY

Anmeld

26. oktober 2012

GønskE

livhemdrup skriver:

Min fremtid ser desværre ik så lys ud men mit højeste ønske er at jeg ikke kommer til at sidde i min kørerstol hver dag før mine børn er store men ka nøjes med den på dårlige som jeg gør nu. 

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

26. oktober 2012

GønskE

Jupiter skriver:

Det kommer bare til at lyde sååå kedeligt, men jeg drømmer bare om at være lykkelig resten af livet.

Lige nu har jeg alt hvad jeg elsker: kæreste, hus, hunde, familie, job/uddannelse og baby på vej.

Jeg håber bare at få lov at beholde det hele, og kunne nyde det!

Man bruger så uendeligt meget tid på at bekymre sig, og tænke på fremtiden, og ønske sig alt det man ikke har. Det gider jeg bare ikke mere - det har jeg gjort rigeligt af, så nu er det slut!

I'm just gonna be HAPPY

der er vi slet ikke nået til endnu, men når jeg når dertil, og uddannelsen er på plads, børnene er fået og hundene er købt og alt det kører, så vil jeg også bare nyde tilværelsen og være lykkelig, men gud hvor er man da utålmodig, hvis alt det bare kunne ske inden for et år

Anmeld

26. oktober 2012

christina92

GønskE skriver:

Hej ladies

kan selv starte: 

din tur: 

Vi har jo Carolina på knap 5 uger og når min barsel med hende er færdig skal jeg færdiggøre min pædagog uddannelse. Når jeg er ved at være færdig med den, vil vi gerne have et barn mere

Jeg drømme om derefter at have mod og overskud til at læse en kandidat i kommunikation.

Vi drømmer om at vi indenfor de næste fem år får råd til at gifte os og at vi kommer tættere på drømmen om eget hus

Anmeld

26. oktober 2012

come2

GønskE skriver:

Hej ladies

kan selv starte: 

din tur: 

Jeg drømmer om at få barn mens jeg studerer, og så få nummer 2 når jeg er færdig.

Vi kigger pt på huse, men det rigtige er ikke dukket op endnu.

Og ellers drømmer jeg om at være glad og lykkelig og få et job jeg nyder at stå op til

Anmeld

26. oktober 2012

Dustmuz

tja.. mine er simple, og små..

At kæresten får det bedre med ryggen og at man får et godt liv sammen

er som sådan ligeglad med penge og materielle ting, så længe man bare har det godt med den man elsker

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Aner det ikke

Lige nu glæder jeg mig til at blive mor til vores første barn til april

Så skal vi have solgt lejligheden vi bor i og forhåbentlig finde os et dejligt hus at flytte i!

Hele min arbejdssituation blev vendt på hovedet i februar da jeg gik ned med stress og efterfølgende er blevet fyret, så jeg håber bare at finde et godt job, jeg bliver glad for, når jeg er færdig med barsel, men jeg er rimelig meget på bar bund, når det kommer til, hvad det skal være...

Men ellers drømmer jeg selvfølgelig om at være lykkelig med min dejlige kæreste og vores kommende barn, at min familie og dem jeg holder af bliver ved med at være sunde og raske og glade

Anmeld

26. oktober 2012

FogL

Min drøm er, at komme tilbage til Danmark, tage drømmeuddannelsen og få et fedt job, som jeg elsker. Få en eller to unger mere - med min skønne mand!
Ja, og så ønsker jeg mig egentlig bare at blive glad på ny!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.