Hvad er dine planer for livet? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Kloster

Jemen jeg har skam drømme og har endda også udlevet nogle

Jeg er gift på 13.år med faren til vores 3 drenge på 8, 13 og snart 15 år. De er velfungerende, aktive og sunde drenge. Manden og jeg har et dejligt ægteskab i medgang og modgang og der er meget latter og positivitet i vores hverdag.

Jeg har 3 uddannelser - salgsassistent, Ssh og Ssa'er. Vi bor i eget hus og har gjort det i over 14 år. Vi har en brun han-lab på 5 år, som manden har trænet lydighed og gået til konkurrencer med.

Idet jeg har store børn, mærker jeg self at tiden til mig er der. OG jeg nyder det!

Jeg drømmer om at kan læse til Spl om et par år ell 3-4 stykker. Det er på su og det har ikke lige været forberedt at en af os skulle på en su. Og hvis/når jeg bliver Spl, vil jeg have noget med sår og huden at gøre. Virkelig virkelig spændende at rode i betændte sår, der opbygger nyt hud og afslår det døde hud. (yes i know... Men dét er facinerende for mig) Og når jeg har draget mig nogle års erfaringer med Spl-faget, vil jeg undervise i mit eget fag. Fx på en sosu-skole, Vuc ell sådan noget.

I mit liv vil jeg også løbe en ½ marathon. Det satser jeg på at gøre i 2013. Har løbet i 3 år nu og er i ret godt form. Skal bare liiiige have det sidste med også have sådan en lækker ½ marathon medalje, som jeg vil gå med i en hel uge, når jeg gennemføre det

Også vil jeg læse bibelen og skrive en børnebog i mit liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

GønskE skriver:

Hej ladies

nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet  

kan selv starte: 

jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie  

din tur: 

Ej det var da en god og inspirerende tråd  

Jamen vi venter vores første til januar  og jeg har så planer om at starte på uni til september 2013

Kæresten ville gerne at hans firma kunne komme op og kører lidt bedre, men det er samtidig svært at finde tid ved siden af hans fuldtidsarbejde - men jeg prøver at støtte ham så meget som muligt 

Uddannelsen varer 3½ år og efter endt uddannelse ville vi gerne at vores næste barn kommer 

Så skal jeg jo så gerne finde mig et job svarende til min uddannelse og mine ønsker for fremtiden og dernæste vil vi gerne giftes og have hus - jeg har ikke helt fundet ud af hvad der skal komme først af de 2 ting, måske vi kan blive gift selvom jeg er på uddannelse  Kunne være dejligt - tiden går jo hehe 

Om jeg nogensinde skal have en kandidat ovenpå min bachelor må vi finde ud af når den tid kommer 

Ellers håber jeg bare at vi får et dejligt og hyggeligt liv sammen  Alle 4 - vi har nemlig hund også  hehe

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

GønskE skriver:

Hej ladies

nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet  

kan selv starte: 

jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie  

din tur: 

Puha ... Det er jo svært, det er med drømme, forhåbninger, ønsker.. Og om det hele kan stå mål mod ens evner...

Jeg drømmer meget om at give min søn en normal opvækst, ganske anderledes end den både jeg og hans far har oplevet. Jeg er bare blevet forelsket i det lille menneske, alt jeg planlægger sker rundt om hans opvækst.
Så jeg skal være færdig med mit studie, jeg skal have fundet ud af hvad jeg så skal bruge det på. Ligenu er vi igang med at flytte til hus, så er den væk. Hunden må desværre vente til om nogle år, jeg er forelsket i rottweileren og kæresten mødte en broholmer sidste weekend, så den har han snakket om lige siden.
Når alt det så er på plads er det sikkert på tide vi fik min pige, har instrueret min kæreste i at han laver en pige næste gang, så den er da helt i hus...
Og når det så er på plads, så er der ikke andet end at se frem til pensionisttilværelse på et eller andet fjernt tropeparadis

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

GønskE skriver:

Hej ladies

kan selv starte: 

din tur: 

I mit liv lige nu er jeg ved at få fortiden bearbejdet , så jeg netop kan komme videre med mit liv , og det liv jeg gerne vil have

Men jeg vil gerne om snart være færdig med min kontoruddannelse, få et lækkert job inden få kontor

jeg har også en drøm om at blive plejefamilie men det skal være når jeg har bearbejdet hele min fortid og er på rette spor, og så vil jeg enormt gerne have 2 børn mere, OG jeg vil gerne have 1 eller 2 chihuahua hunde mere, så vi kan lave smukke langhårede chihuahua hvalpe

jeg vil rigtig gerne have nogen fede venskaber, da de er utrolige vigtige i livet ( for mig ) så det arbejder jeg også meget på...

og så vil jeg gerne have et lækkert HUS, ikke for stort og bestemt ikke for småt, så jeg kan få min stil totalt

et kørekort og en bil, og en masse andet vil jeg også rigtig gerne få ud af mit liv ....

jeg vil rigtig gerne GIFTES også  

ja der er mange ting jeg gerne vil med mit liv

det vigtigste for mig er min søn

Anmeld

26. oktober 2012

wamse

Jeg ønsker for mig selv, at kunne bliver mere stabil, og får min uddannelse gennemført

Hvis det lykkedes, så vil jeg gerne et par år til Grønland efter jeg er færdiguddannet, og vil gerne arbejde på døgninstitution der oppe

Det gjorde egentligt heller ikke noget, hvis prince charming lige kom forbi her, og vi kunne få et fedt liv sammen

Jeg vil rigtig gerne skabe et godt og trygt liv for min datter, og også når mine drenge kommer hjem på besøg

Anmeld

26. oktober 2012

Dinna88

Folk synes jeg er skør, fordi jeg har så mange konkrete ønsker for mit liv med min kæreste..

Men vi er pt. studerende begge to. det er jeg indtil jeg er 27. Og min kæreste er på grundforløbet til tømrer, som han så gerne skulle finde en læreplads til. Nå, men vi vil super gerne have vores først barn indenfor overkommelig tid. Ikke flere år. Det vil passe bedst når han har fået læreplads, så der er lidt ekstra penge. Vi er lige nu godt igang med at spare sammen til at flytte til en 2½'er lejlighed, hvor der er plads til en lille en, så vi forbereder os 

Når jeg rammer de 30 vil vi begge forhåbentlig have haft arbejde nogle år (ham en del år) og der skulle gerne være en super økonomi med kæmpe overskud, så der kan spare sammen til udbetaling til hus udenfor byen.

Derfra skal vi bare råhygge med vores egen lille familie. Nyde livet. Have det lækkert som forældre sammen

Og når vores børn så er flyttet hjemmefra, så er det vores tur til at leve livet... Vi vil have gode penge, et fast bosted for livet forhåbentlig og bare masser af overskud. Så der skal vi have motorcykel og rejsen verden slidt  Imens vi har børn hjemmebliver det ikke til rejsen til USA eller Australien. Bare mindre rejser, men rejse skal vi stadig. 

Nuvel.... Det var lidt om mig

Anmeld

26. oktober 2012

JulieE

Huha... det var et af de store spørgsmål  Min vigtigste plan er at give min dejlig børn en god og tryg barndom og leve et langtog godt  liv sammen med min mand 

På det mere nære plan, vil jeg gerne læse til pædagog (arbejder som medhjælper nu) og blive en rigtig dygtig en af slagsen 

Anmeld

26. oktober 2012

Muffin_girl

Dette er mine drømme.. De stemmer måske ikke heeeeeeeellltt overens med kærestens .. Men næsten

Gøre min nr.2 uddanelse færdig i butik

Få 1 barn inden for ..... (hemmelighed

Flytte i et rækkehus efter endt uddannelse 

Lære at leve med mine 2 underlivs sygdomme, acceptere at de er der, men at de ikke er MIG ! 

Og så vil jeg gerne have et barn mere inden jeg er 30 år !

Og så når vi har sparet nogle penge sammen, så købe VORES hus...

Og giftes ja det vil jeg også gerne, men hvordan.. Hmm det ved jeg ikke helt endnu ... 

Anmeld

26. oktober 2012

Sildefisk

At blive seminarielærer, på sigt forske indenfor den pædagog faglige verden, udgive bøger
Vi har alle de ydre rammer iorden, manden er i fuld gang med sin karriere indenfor officers verdenen, nu mangler mine ambitioner at blive ført ud i livet

Anmeld

26. oktober 2012

kesuh

jeg havde  "alt" , men manglede kun min drømme uddannelse og så mistede jeg "alt" og har kun starten på min drømmeuddannelse og min søn.

Så jeg er påpasselig med at drømme, men ellers var drømmen 2 børn, 1 dejlige kæreste/kone, hus på landet/nedlagt landbrug og 1 ford mustang i garagen og så maskinmester på landjorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.