GønskE skriver:
Hej ladies
nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet
kan selv starte:
jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie
din tur:
Jeg er uddannet ingeniør og var en af de heldige, der fik job kun en måned efter endt uddannelse, så drømmeuddannelsen og jobbet er i hus. Jeg går en sød kæreste, som jeg har kendt i snart 9 år og boet sammen med i 8.
Mine drømme for fremtiden er:
At kæresten finder den uddannelse/det job, der vil gøre ham lykkelig.
At få første barn inden jeg fylder 30, 2 eller 3 styk i alt.
At få hus/bygge hus selv, evt et der er så stort at min bror og nevø kan bo sammen med os.
At løbe en halvmaraton.
At blive ved med at danse og holde kontakt til mine veninder, selv om vores liv udvikler sig i forskellige retninger.
At jeg bliver ved med at have det fantastiske venskab jeg har med min bror, og at min lille nevø får et skønt og langt liv med masser af kontakt til mig.
At mine forældre får et laaangt liv, så de kan nå at blive oldeforældre og jeg ikke skal undvære dem før om mange år!
Det må vist være det der står højest på ønskesedlen :-)