Hvad er dine planer for livet? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Dette er mine drømme.. De stemmer måske ikke heeeeeeeellltt overens med kærestens .. Men næsten

Gøre min nr.2 uddanelse færdig i butik

Få 1 barn inden for ..... (hemmelighed

Flytte i et rækkehus efter endt uddannelse 

Lære at leve med mine 2 underlivs sygdomme, acceptere at de er der, men at de ikke er MIG ! 

Og så vil jeg gerne have et barn mere inden jeg er 30 år !

Og så når vi har sparet nogle penge sammen, så købe VORES hus...

Og giftes ja det vil jeg også gerne, men hvordan.. Hmm det ved jeg ikke helt endnu ... 

Jeg ved hvornår, jeg ved hvornår!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Stivdie

GønskE skriver:

Hej ladies

nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet  

kan selv starte: 

jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie  

din tur: 

Jeg er uddannet ingeniør og var en af de heldige, der fik job kun en måned efter endt uddannelse, så drømmeuddannelsen og jobbet er i hus. Jeg går en sød kæreste, som jeg har kendt i snart 9 år og boet sammen med i 8.

Mine drømme for fremtiden er:

At kæresten finder den uddannelse/det job, der vil gøre ham lykkelig.
At få første barn inden jeg fylder 30, 2 eller 3 styk i alt.
At få hus/bygge hus selv, evt et der er så stort at min bror og nevø kan bo sammen med os.
At løbe en halvmaraton.
At blive ved med at danse og holde kontakt til mine veninder, selv om vores liv udvikler sig i forskellige retninger.
At jeg bliver ved med at have det fantastiske venskab jeg har med min bror, og at min lille nevø får et skønt og langt liv med masser af kontakt til mig.
At mine forældre får et laaangt liv, så de kan nå at blive oldeforældre og jeg ikke skal undvære dem før om mange år!

Det må vist være det der står højest på ønskesedlen :-)

Anmeld

26. oktober 2012

TaAsJu

Uha drømme!! 

Jeg har fået 3 dejlige piger kunne godt tænke mig en lille bebs mere ( men manden siger nej, nok også okay) så børnen er på plads  

Jeg er gang med nr 2 uddannelse som jeg starter op på igen når Min barsel er slut til Febuar.. 

Vi har hunden, men en mere kunn være dejligt.. 

En større bil, da det er svært og være i den vi har nu  Og et lækkert hus med en dejlig have.. 

Komme til Grønland igen..  Og ellers rejse og vise mine børn verden.. 

At få lov og adopter min ældste datter (hun er bio ikke min)  Det er nok den største drøm... 

Og ellers leve resten af livet med min dejlige mand og vores dejlige børn...  

sikke en dejlig tråd

Anmeld

26. oktober 2012

B&J

Mine planer

1. få styr på min angst

2. få job

3 få fjernet hud

4 fjernet mere hud hihihhihi

og når de 1-4 ting er sket jamen så håber jeg af hele mit hjerte jeg skal have barn nr 2 måske ind i mellem hud fjerningen afg. lægen osv..

Anmeld

26. oktober 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg ved hvornår, jeg ved hvornår!!!

Shhhhh

Anmeld

26. oktober 2012

Deaktiveret profil

GønskE skriver:

Hej ladies

nu har jeg været medlem noget tid, men føler ikke rigtig jeg kender nogle herinde, så prøver at starte den helt store debat, omkring en selv som person og jeres drømmer/planer for livet  

kan selv starte: 

jeg har nu en dreng på 4 mdr, jeg ønsker at starte op på kontoruddannelsen til august, og når jeg er ved at være færdig, vil vi prøve at få ny baby. Jeg ønsker vi derefter får os et hus, med et stort bryggers, da jeg vil opdrætte hunde (groenendael) og min nuværende chihuahua. Jeg ønsker vi får to groenendael, et af hvert køn, som vi avler på og som vi (familien) skal gå til hundetræning og agility med, og så blive kennelmærket med dem. Så ja, i store træk er min drøm at blive opdrætter inden for groenendael hunde, og leve som en almindelig familie  

din tur: 

Hej med dig.

Jeg er 20 år, har lige født mit første barn for 26 dage siden, en smuk lille prinsesse, jeg bor med min forlovede som jeg har været sammen med i 6 år.. Mine planer er at starte egen butik en dag, har en HG, dog kun skoletiden de 2 år, som jeg ikke har fået gjort færdigt, da det jo var svært at få elevplads. Men efter barsel håber jeg på arbejde i en butik så jeg kan få lidt erfaringer derfra..

Tror det var alt jeg havde på hjertet!

Anmeld

26. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
GønskE skriver:

Hej ladies

kan selv starte: 

din tur: 

Tja, jeg synes allerede, jeg har opnået de store ting i livet, som jeg har drømt om; en dejlig mand, to lækre børn og en i vente, min drømmeuddannelse til pædagog og fast arbejde - lige der, hvor jeg aller helst vil , hus, sommerhus, to biler og en god opsparing Så jeg synes rammerne er helt perfekte Nu er mit mål, eller min drøm at det varer ved og at vi fortsat er ved godt helbred

/ Taco78 

Anmeld

26. oktober 2012

Krussedulle

GønskE skriver:

Hej ladies

kan selv starte: 

din tur: 

Lyder da som nogle dejlige drømme

Mine er:
Når jeg er færdig med min barsel (vores 3 barn ) skal jeg læse to enkeltfag, for derefter at læse på pædagogseminariet..

Har mand og 3 vidunderlige sønner, og vi vil gerne have en lillebrøster mere, om noget tid

Derud drømmer jeg om at flytte til en anden lejlighed, med god plads, og helt nyopført!
Og en bil som kan rumme alle vores unger (hvilket også lige kræver et kørekort )

Drømmer om et langt og lykkeligt liv med min fantastiske familie

Anmeld

26. oktober 2012

Ellie79

GønskE skriver:

Hej ladies

kan selv starte: 

din tur: 

Åhr drømme - først drømmer jeg om at mine børn får et langt og godt liv med gode uddannelser og succes i livet både privat og arbejdsmæssgt. Jeg drømmer om en 3'er. Jeg drømmer om at finde et fast job når mit vikariat løber ud. Jeg drømmer om at efteruddanne mig, noget konsulent måske for udsatte familier, eller unge mødre.

Jeg drømmer om at vi inden for de næste to år får betalt næsten alt gæld ud og kan købe drømmehuset med en skøn have. JEg drømmer om at få min egen hest igen. Så drømmer jeg om at tage et halvt år ud af vores liv og rejse rundt i australien/new zealand med ungerne. I det hele taget at rejse noget mere, ikke charter men sådan rigtig rejse ud og opleve. 

Jeg drømmer om at lykken tilsmiler os og vi fortsat har et godt liv hvor vi ikke mangler noget.

Anmeld

26. oktober 2012

blomst84

Jeg har en skøn datter på knap 2 og en lillesøster på vej til marts  Men drømmer om en 3'er, ved min mand bare ikke noget om  Så drømmer jeg om at tage en kandidat i pædagogisk psykologi og arbejde med human rressource  Huset har vi, men kunne være dejligt med nyt badeværelse og ny kælder  Mit største ønske er at min far kommer til at gå igen, og lægerne finder en måde så hans nerver i ryggen bliver lavet, så han ikke skal være lam mere, og få sit glade smil tilbage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.