Fyret fra job... hvornår må virksomheden ansætte igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

vitapigen

Hvis du er medlem af en fagforening synes jeg du skal tage en snak med dem for det de har gjort er ikke fair 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

piap

Ayasmor skriver:

Jeg ville nu kontakte fagforeningen med det samme og høre dem ad hvordan du står i dette her. Jeg mener ikke at de må ansætte i din gamle stilling, som du lige er fyret fra pga. ordre nedgang.

nej det mener jeg heller ikke man må... synes jeg har læst / fået at vide da jeg selv var leder at fra man har fyret til man må ansætte skal der går 3 eller 6 mrd... kontakter fagforeningen i mogen

Anmeld

25. oktober 2012

AnnaK89

Det mener jeg ikke de må - hvis de gør det pga. ordrenedgang, så skal de vist nedlægge stillingen helt.

Få det undersøgt hurtigst muligt.

(men hæng mig ikke op på det)

Anmeld

25. oktober 2012

piap

vitapigen skriver:

Hvis du er medlem af en fagforening synes jeg du skal tage en snak med dem for det de har gjort er ikke fair 

er medlem af en fagforening... tør ikke andet med den barnche jeg er i...

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Lahn11 skriver:

Det må de gerne ja, men det er godt nok dårlig stil  

Nej det må de altså ikke!

Anmeld

25. oktober 2012

booster_88

Ayasmor skriver:

Jeg ville nu kontakte fagforeningen med det samme og høre dem ad hvordan du står i dette her. Jeg mener ikke at de må ansætte i din gamle stilling, som du lige er fyret fra pga. ordre nedgang.

Mener også det er sådan det er. Der skal gå lidt inden de ansætter en .

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Baby2påvej skriver:

Det må de ikke. Så skal stillingen indeholde nogle andre funktioner end det du var ansat til.

jamen det gør den ikke, ikke i følge opslaget

Anmeld

25. oktober 2012

baby012

Baby2påvej skriver:

Det må de ikke. Så skal stillingen indeholde nogle andre funktioner end det du var ansat til.

Når hun ikke har været ansat i mere end 3 måneder må de fyre hende helt uden grund, det er sket indenfor prøveperioden.. 

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Ayasmor skriver:

kontakter min fagforening med det samme i morgen tidlig... det her skal de sku ikke slippe godt fra

Anmeld

25. oktober 2012

M&N

piap skriver:

jamen det gør den ikke, ikke i følge opslaget

Husk at tage et print screen af opslaget hvis det er over nettet så du har beviser hvis det skulle komme så langt...

Og hvor er det bare øv, mener absolut ikke det er tilladt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.