Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis du er medlem af en fagforening synes jeg du skal tage en snak med dem for det de har gjort er ikke fair
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Jeg ville nu kontakte fagforeningen med det samme og høre dem ad hvordan du står i dette her. Jeg mener ikke at de må ansætte i din gamle stilling, som du lige er fyret fra pga. ordre nedgang.
Jeg ville nu kontakte fagforeningen med det samme og høre dem ad hvordan du står i dette her. Jeg mener ikke at de må ansætte i din gamle stilling, som du lige er fyret fra pga. ordre nedgang.
nej det mener jeg heller ikke man må... synes jeg har læst / fået at vide da jeg selv var leder at fra man har fyret til man må ansætte skal der går 3 eller 6 mrd... kontakter fagforeningen i mogen
Det mener jeg ikke de må - hvis de gør det pga. ordrenedgang, så skal de vist nedlægge stillingen helt.
Få det undersøgt hurtigst muligt.
(men hæng mig ikke op på det)
vitapigen skriver: Hvis du er medlem af en fagforening synes jeg du skal tage en snak med dem for det de har gjort er ikke fair
er medlem af en fagforening... tør ikke andet med den barnche jeg er i...
Lahn11 skriver: Det må de gerne ja, men det er godt nok dårlig stil
Det må de gerne ja, men det er godt nok dårlig stil
Mener også det er sådan det er. Der skal gå lidt inden de ansætter en .
Baby2påvej skriver: Det må de ikke. Så skal stillingen indeholde nogle andre funktioner end det du var ansat til.
Det må de ikke. Så skal stillingen indeholde nogle andre funktioner end det du var ansat til.
jamen det gør den ikke, ikke i følge opslaget
Når hun ikke har været ansat i mere end 3 måneder må de fyre hende helt uden grund, det er sket indenfor prøveperioden..
kontakter min fagforening med det samme i morgen tidlig... det her skal de sku ikke slippe godt fra
piap skriver: jamen det gør den ikke, ikke i følge opslaget
Husk at tage et print screen af opslaget hvis det er over nettet så du har beviser hvis det skulle komme så langt...
Og hvor er det bare øv, mener absolut ikke det er tilladt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128