Fyret fra job... hvornår må virksomheden ansætte igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.437 visninger
37 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

piap

Hej Tøser

Ja jeg havde lige fået et job efter 1 års ledighed  og var endelig blevet meget glad for det selv om der var en lang køretur.. nå men fik så i fredags fyrresedlen (jeg havde været der i 2½mrd ) pga ordre nedgang = der var ikke noget at lave.. nå jeg er så stoppet, ser så i dag at de søger en ny i min gamle stilling må man det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

baby012

Det må de gerne ja, men det er godt nok dårlig stil  

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Lahn11 skriver:

Det må de gerne ja, men det er godt nok dårlig stil  

også når de fyre mig pga odre nedgang?? jeg er stoppet i dag og stillingen er sat op lige som jeg har fået fri

Anmeld

25. oktober 2012

K&S

piap skriver:

også når de fyre mig pga odre nedgang?? jeg er stoppet i dag og stillingen er sat op lige som jeg har fået fri

Det er fan..... frækt

De kunne i det mindste have opsagt dig pga. manglende kemi (du var jo i din prøvetid)...

Anmeld

25. oktober 2012

piap

K&S skriver:

Det er fan..... frækt

De kunne i det mindste have opsagt dig pga. manglende kemi (du var jo i din prøvetid)...

ja det er det sku.. fik lige at vide at en af eleverne der at det havde de også gjort ved den der var ansat før mig  bliver sku så sur på sådanne arbejdsgiver

Anmeld

25. oktober 2012

Ayasmor

Jeg ville nu kontakte fagforeningen med det samme og høre dem ad hvordan du står i dette her. Jeg mener ikke at de må ansætte i din gamle stilling, som du lige er fyret fra pga. ordre nedgang.

Anmeld

25. oktober 2012

K&S

Ayasmor skriver:

Jeg ville nu kontakte fagforeningen med det samme og høre dem ad hvordan du står i dette her. Jeg mener ikke at de må ansætte i din gamle stilling, som du lige er fyret fra pga. ordre nedgang.

Helt enig

Anmeld

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Ayasmor skriver:

Anmeld

25. oktober 2012

K&S

piap skriver:

ja det er det sku.. fik lige at vide at en af eleverne der at det havde de også gjort ved den der var ansat før mig  bliver sku så sur på sådanne arbejdsgiver

Jeg ville ringe til din fagforening og høre, hvordan du skal forholde dig - for som Ayasmor skriver, så tror jeg ikke, de må gøre det sådan?

Anmeld

25. oktober 2012

2babygirls

piap skriver:

Hej Tøser

Ja jeg havde lige fået et job efter 1 års ledighed  og var endelig blevet meget glad for det selv om der var en lang køretur.. nå men fik så i fredags fyrresedlen (jeg havde været der i 2½mrd ) pga ordre nedgang = der var ikke noget at lave.. nå jeg er så stoppet, ser så i dag at de søger en ny i min gamle stilling må man det ???

Det må de ikke. Så skal stillingen indeholde nogle andre funktioner end det du var ansat til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.