det sner!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

Det problem havde jeg ikke med min knægt da det var..
Smed jeg mig ind på sofaen eller sengen med ham, så snork sov vi begge et par timer no problemo der i hvert fald hehe

hihi heldigt... sådan går det ik her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

hihi heldigt... sådan går det ik her...

er det fordi at Manden ikke gider ligge og sove, eller er det bebs der ikke gider manden hehe

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

er det fordi at Manden ikke gider ligge og sove, eller er det bebs der ikke gider manden hehe

min mand sver ik til middag... det kan han ik finde ud af... jeg kan godt men hun ligger sgu for uroligt til jeg får søvn ud af det...

Anmeld

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

min mand sver ik til middag... det kan han ik finde ud af... jeg kan godt men hun ligger sgu for uroligt til jeg får søvn ud af det...

okay..
nu ved jeg ikke hvordan du plejer og ligge og sove..

det jeg gjorde med min knægt dengang var at lægge mig på ryggen, smide ham på maven, og så gik der 2 min, så havde han vendt sig om på maven, og SNORK sov. og så kunne jeg ellers bare ligge der og sove med ham på maven..

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

okay..
nu ved jeg ikke hvordan du plejer og ligge og sove..

det jeg gjorde med min knægt dengang var at lægge mig på ryggen, smide ham på maven, og så gik der 2 min, så havde han vendt sig om på maven, og SNORK sov. og så kunne jeg ellers bare ligge der og sove med ham på maven..

det plejer jeg også... men hun liger meget uroligt når hun sover... hun ligger og spjætter og møver rundt... så jeg falder ik i søvn...

Anmeld

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

det plejer jeg også... men hun liger meget uroligt når hun sover... hun ligger og spjætter og møver rundt... så jeg falder ik i søvn...

arh træls bed hende ligge stille hehe

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

har prøvet men hun ligner sin far for meget på det punkt...

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

Anmeld

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

haha.. ham sparker du ud af sengen, og giver pladsen til hende.. så er den fis slået hehe

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

haha.. ham sparker du ud af sengen, og giver pladsen til hende.. så er den fis slået hehe

ja og så kan han krølle sig sammen i tramme sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.