det sner!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Kay

FrkZier skriver:

i 2010 sneede det d. 17 august på en 100meters strækning hvor jeg bor det var mega sært, og i nyhederne og alt muligt - og der kom meget sne, der lå ihvertfald en cm på jorden, men det var KUN lige på de ca. 100 m

vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

FrkRaarup

Kay skriver:

ja det sner i Hillerød (nordsjælland)

og det er før end sneen falder (J-dag på næste fredag)

jeg har aldrig oplevet at det sneede før sneen faldt

Her er der bare mørkt.

Damn, skal ud og have en ny vinterjakke så. Den jeg har nu kan knapt rumme maven.

Satser dog på ingen sne lørdag, da vi skal flytte

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Puhaa, det må godt blive væk herfra da, jeg har kun 1 par sko (nike free) og nogen meget tynde jakker lige nu da alt andet ligger i vores campingvogn som står hos et vennepar på langeland og har gjort siden marts måned! 

Havde fuldstændig glemt vi var så tæt på vinteren allerede! 

Anmeld

25. oktober 2012

Glad Giraf

Kay skriver:

ja det sner i Hillerød (nordsjælland)

og det er før end sneen falder (J-dag på næste fredag)

jeg har aldrig oplevet at det sneede før sneen faldt

Nej nej nej det må du ikke sige, bor i Helsingør så det skulle ikke undre mig at det kom her om lidt...

Kører i en meget gammel og fin bil som ikke så godt tåler vej salt så den skal væk når det sneer, dvs jeg skal op på cyklen... Jeg vil ikk ENDNU!!

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

kriknu skriver:

Puhaa, det må godt blive væk herfra da, jeg har kun 1 par sko (nike free) og nogen meget tynde jakker lige nu da alt andet ligger i vores campingvogn som står hos et vennepar på langeland og har gjort siden marts måned! 

Havde fuldstændig glemt vi var så tæt på vinteren allerede! 

jeg plejer at gå i klipklapper indtil midt i november  men det er ski da alt for koldt nu..

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Nina1988 skriver:

Nej nej nej det må du ikke sige, bor i Helsingør så det skulle ikke undre mig at det kom her om lidt...

Kører i en meget gammel og fin bil som ikke så godt tåler vej salt så den skal væk når det sneer, dvs jeg skal op på cyklen... Jeg vil ikk ENDNU!!

øv! ked af det på dine vegne...

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Kay skriver:

jeg plejer at gå i klipklapper indtil midt i november  men det er ski da alt for koldt nu..

Det er heller ikke skoene der generer mig, det er mest at jeg kun har 2 meget tynde jakker, den ene burde virkelig ikke kunne kaldes en jakke 

Anmeld

25. oktober 2012

M (:

Kay skriver:

så var du ik i nærheden af mig det år det er da vildt tidligt

Det var i Nordjylland i 2002

Anmeld

25. oktober 2012

mpr

Kay skriver:

jeg har en pæn frake og en ski jakke og en gammel ski jakke... den sidste må du gerne få

Eeeej det var sødt af dig

Meen det er lidt langt at tage for en jakke :p

til din kommentar om klipklapper :p jeg plejer at gå i sandaler eller ballarinaer (uden strømer) indtil midt december også selvom der er sne.. Men sidste år blev det lidt for koldt med minus grader + sne og tror også det bliver for koldt i år

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

kriknu skriver:

Det er heller ikke skoene der generer mig, det er mest at jeg kun har 2 meget tynde jakker, den ene burde virkelig ikke kunne kaldes en jakke 

så er det afsted og hente vintertøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.