det sner!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

For min skyld må du gerne beholde det da
selvom jeg tror kæresten er halvvejs enig med dig..
hun tager ikke varme ret godt, selvom det er det bedste for hendes krop..

jeg er heller ik for god til varmen... men vi skl snart havde fat i en baby alarm... for at havde døren åben ud til er godt nok koldt lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

jeg er heller ik for god til varmen... men vi skl snart havde fat i en baby alarm... for at havde døren åben ud til er godt nok koldt lige nu

hehe.. jeg ville ikke lade en baby sove ude i den her kulde.. er da ALT FOR KOLDT..
det er jo synd for den lille pjevs

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Kay skriver:

ja for det skulle blive værer i weekenden... vi skal også havde vinterdæk på bilen i morgen

Gud ja! Det må vi nok også hellere til at få ... åh nej, det bliver dyrt - for jeg skal også have på min, tvivler nemlig stærkt på at nogen får mig til at cykle på arbejde i snevejr og med kvalme! 

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

hehe.. jeg ville ikke lade en baby sove ude i den her kulde.. er da ALT FOR KOLDT..

hun er pakket godt ind i voksipose og har det dejligt varmt... børn har godt af at sove ude i kulden så længe det er over - 10 grader og at de er pakket ordentligt ind

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

kriknu skriver:

Gud ja! Det må vi nok også hellere til at få ... åh nej, det bliver dyrt - for jeg skal også have på min, tvivler nemlig stærkt på at nogen får mig til at cykle på arbejde i snevejr og med kvalme! 

nej det lydder ik sjovt...

Anmeld

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

hun er pakket godt ind i voksipose og har det dejligt varmt... børn har godt af at sove ude i kulden så længe det er over - 10 grader og at de er pakket ordentligt ind

jeg ville stadig ikke lade mit barn sove ude hvis det var SÅ KOLDT..

5-10 grader.. måske.. men derunde.. puha.. nej tak hehe.. så hellere smide dem inde i sengen og tage en skraber med dem

det meget bedre

Anmeld

25. oktober 2012

mpr

Dustmuz skriver:

Babyer har godt af at sove ude så længe det ikke bliver under - 10 grader udenfor og de er pakket godt ind ^^ Det styrker deres immunforsvar og de sover rigtig godt

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

jeg ville stadig ikke lade mit barn sove ude hvis det var SÅ KOLDT..

5-10 grader.. måske.. men derunde.. puha.. nej tak hehe.. så hellere smide dem inde i sengen og tage en skraber med dem

det meget bedre

hihi... kan ske du bliver klogere... vores lille fis sover 10-20 min inden for og 2-3 timer uden for... jeg vælger uden for så jeg kan nå lidt og har en glad og frisk baby senere

Anmeld

25. oktober 2012

Dustmuz

Chel1992 skriver:

Babyer har godt af at sove ude så længe det ikke bliver under - 10 grader udenfor og de er pakket godt ind ^^ Det styrker deres immunforsvar og de sover rigtig godt

De sover vel ligeså godt inde i sengen ??
stedet er vel underordnet..

kulde og immunforsvar..
jeg er godt nok ikke læge, men det lyder mig ikke helt sundt alligevel..

men okay. jeg kan tage lige så meget fejl som alle andre

Anmeld

25. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

hihi... kan ske du bliver klogere... vores lille fis sover 10-20 min inden for og 2-3 timer uden for... jeg vælger uden for så jeg kan nå lidt og har en glad og frisk baby senere

Det problem havde jeg ikke med min knægt da det var..
Smed jeg mig ind på sofaen eller sengen med ham, så snork sov vi begge et par timer no problemo der i hvert fald hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.