det sner!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
53 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2012

Kay

ja det sner i Hillerød (nordsjælland)

og det er før end sneen falder (J-dag på næste fredag)

jeg har aldrig oplevet at det sneede før sneen faldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

M (:

Kay skriver:

Jeg har én gang oplevet, at det sneede den sidste fredag i efterårsferien - husker det kun, fordi det var sidste nat på en spejderlejr, hvor vi sov i telt.. 

Anmeld

25. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

I Sønderjylland, Sønderborg der skinner solen

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

M (: skriver:

Jeg har én gang oplevet, at det sneede den sidste fredag i efterårsferien - husker det kun, fordi det var sidste nat på en spejderlejr, hvor vi sov i telt.. 

så var du ik i nærheden af mig det år det er da vildt tidligt

Anmeld

25. oktober 2012

mpr

Kay skriver:

De siger heldigvis først at vi får sne fra i morgen af Så sne til weekenden... Puha det bliver koldt uden vintertøjet :s

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Chel1992 skriver:

De siger heldigvis først at vi får sne fra i morgen af Så sne til weekenden... Puha det bliver koldt uden vintertøjet :s

uden vinter tøj?? har du ik vinter jakke? eller er det bare ik fundet frem??

Anmeld

25. oktober 2012

Leneur

Jamen de sagde også i tv-avisen i går, det ville gå fra efterår til vinter på en nat, så i dag kom min datter i børnehave med flyverdragt, vanter og termostøvler. Huen har hun haft på siden mandag.
Det sner godt nok ikke i Skanderborg men der er p.... KOLDT og jeg skal ud at finde en ny vinterfrakke men ved ikke hvilken jeg skal have, så må fryse lidt endnu....

Anmeld

25. oktober 2012

mpr

Kay skriver:

uden vinter tøj?? har du ik vinter jakke? eller er det bare ik fundet frem??

Jeg har ikke nogen for den jeg havde fra sidste år er jeg vokset ud af Og har ikke lige haft prioteterne det rigtige sted til mig selv har kun sørget for at manden har varmt kvalitets tøj fordi han arbejder i en børnehave... Så jeg må lige nøjes med regntøj og flech trøje indtil pengene kommer i næste uge

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

Kay skriver:

i 2010 sneede det d. 17 august på en 100meters strækning hvor jeg bor det var mega sært, og i nyhederne og alt muligt - og der kom meget sne, der lå ihvertfald en cm på jorden, men det var KUN lige på de ca. 100 m

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Jeg har ikke nogen for den jeg havde fra sidste år er jeg vokset ud af Og har ikke lige haft prioteterne det rigtige sted til mig selv har kun sørget for at manden har varmt kvalitets tøj fordi han arbejder i en børnehave... Så jeg må lige nøjes med regntøj og flech trøje indtil pengene kommer i næste uge

jeg har en pæn frake og en ski jakke og en gammel ski jakke... den sidste må du gerne få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.