JulieAlex89 skriver:
Det skal jo heller ikke gå ud over børnene at der er en der har fri! så må de sku få noget hjælp fra en af de andre sture som du selv skriver, eller få fat i en vikar.. 
Tak for dit indput.
Jeg er helt enig med dig!
Jeg talte med pædagogerne om det da jeg afleverede ham for lidt siden.
Jeg sagde, at vi var kede af, at de vækkede ham, og at han havde brug for sin søvn, for ellers er han kamp træt resten af dagen + hans nattesøvn bliver dårlig.
Selvfølgelig gik de i forsvarsposition og sagde, at de nogle gange ikke havde andre muligheder.
Jeg sagde, at jeg godt kunne sætte mig I deres sted, men syntes ikke det er i orden og det er slet ikke i barnets tarv, som de ellers går så meget op i.
Jeg fik at vide, at de flere gange havde forsøgt at påpege problemet over for ledelsen, så de kunne ikke gøre mere, og jeg måtte derfor selv gå til ledelsen.
Jeg syntes selvfølgelig det er chokerende, at de gør som de gør (NØDsituationer undtaget, og NØDsituationer er ikke dårligt bemandende vagter!) og så syntes jeg egentlig også at det er forkasteligt, at vi som forældre ikke får at vide, at vores barn er blevet vækket og ikke selv er vågnet fra lur. Jeg bad dem som minimum give os besked, hvis de havde vækket ham, så vi ligesom ved hvad vi har med at gøre.
Anmeld