Anonym skriver:
Hvordan skete det da i blev forlovet?? Var i enige om det, eller var det bare direkte frieri fra manden??
Vi snakker lidt herhjemme om at blive forlovet med henblik på at vi selvfølgelig skal giftes en dag, men lige nu er der ikke penge til det. Vi snakkede så om at forlove os på juleaften hvor vi er omringet af den nærmeste familie..
Men jeg vil jo gerne prøve det der med frieri og det hele, men hvis han direkte frier så synes jeg bare ikke der skal gå ret lang tid før et bryllup er stablet på benene, så derfor kunne det jo være en mulighed at ringforlove os her til jul, og så får han muligheden for at gå på knæ når vi engang har råd til det bryllup vi ønsker os..
Det er ikke fordi vi ønsker os et stort bryllup, men vi vil ikke sulte for at blive gift, og derfor vil vi ikke holde noget nu.. 
Men hvordan gjorde i andre det?? Lad mig høre om vi er helt på et sidespor her når vi bliver enige om det..
Jeg spurgte min kæreste om han ikke ville gifte sig med mig på vores 4 års dag, og det ville han gerne. Dog ville jeg have et frieri inden dagen ellers synes jeg ikke det var så romantisk jo 
Og månederne gik (vi fortalte ikke familien noget, da vi ville overraske forældre og svigerforældre med en tur om rådhuset) og pludselig stod vi i juni og have taget fri fra arbejde da min kæreste skulle til tjek på sygehuset.
Bagefter spørg han om jeg vil med ham i den Japanske Have lidt udenfor Århus, og det ville jeg gerne, da vejret var skøøøønt.
Vi gik rundt derinde og nød den flotte udsigt, og ved vandfaldet faldt han så på knæ og sagde en masse søde ord, og spurgte så om jeg ville gifte mig med ham. Kunne slet ikke lade hver med at græde fordi det var så smukt.
Bagefter fik vi lige lidt at drikke i deres cafe ud til fiskene, og så sagde han at vi skulle ind ved siden af og have noget wellness sammen.
Da vi kommer derover er der gjort klar til spa bad med champagne og jordbær og vi sad så der og hyggede i 45 min inden vi skulle have fælles massage
Han havde selvfølgelig pakket badetøj og håndklæder uden jeg havde opdaget det.
Da vi kommer ud til bilen har han 20 langstilkede røde roser klar til mig
og om aftenen var vi så ude og spise og fejre at vi var blevet forlovet 
Ca en måned efter tog vi så vores forældre med på rådhuset uden de anede hvad der skulle ske 
Det er 3 år siden nu 
Anmeld